Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Het is de informatie die ze zelf heeft gekregen van die 16jarige weekendhulp aan de lijn, of een herintredende vrijwilliger of weet ik wel wie...
Misschien bekwamer volk uitspraken laten doen of zeggen dat ze later terug moet bellen?
Cer schreef:"Dom volk" ... ?
die organisaties hebben geen geld, die draaien meestal op vrijwilligers... Niet iedereen is zo slim als jij bent...
#werkelijkecht
bruintje123 schreef:Dan maar rechtlijnig.
Als er dan echt zo'n dom volk zou zitten, laat dan aub het antwoordapparaat aanstaan.
Cer schreef:bruintje123 schreef:Het is de informatie die ze zelf heeft gekregen van die 16jarige weekendhulp aan de lijn, of een herintredende vrijwilliger of weet ik wel wie...
Misschien bekwamer volk uitspraken laten doen of zeggen dat ze later terug moet bellen?
Is dat echt wat je denkt?
Ik ben oprecht verbaasd....
Dat bekwamere volk is er misschien helemaal niet... heb je je dat al bedacht?
En zeggen dat ze later terug moeten bellen is voor sommige mensen ook te moeilijk, vooral als ze denken het juiste antwoord te weten...
Ik wist dat je een beetje star was, maar dit had ik niet verwacht... geen enkel begrip voor de andere kant totdat er een uitgebreider verhaal volgt... rechtlijnig hoor...
Cer schreef:Is dat echt wat je denkt?
Ik ben oprecht verbaasd....
Dat bekwamere volk is er misschien helemaal niet... heb je je dat al bedacht?
En zeggen dat ze later terug moeten bellen is voor sommige mensen ook te moeilijk, vooral als ze denken het juiste antwoord te weten...
Ik wist dat je een beetje star was, maar dit had ik niet verwacht... geen enkel begrip voor de andere kant totdat er een uitgebreider verhaal volgt... rechtlijnig hoor...
Billy schreef:Waarom moet je een asiel betalen als het je kat gestolen heeft? Geen wonder dat ze krap zitten als ze alle dieren maar oppikken en onnodige kosten maken...
Alane schreef:Dan moet je de deuren sluiten....
of je zorgt ervoor dat mensen goed opgeleid zijn of je doet het zelf of sluit de deur.
Is toch ook geen wonder dat die asiels zich niet kunnen bedruipen, ben nu bij meerdere geweest maar wat daar rond loopt....
En als die vrijwilliger niet weet hoe het geregeld is, moet je die niet aan de telefoon zetten.
geen idee wat hier staat.. sorry.Citaat:Vrijwilligers hoef je betalen?
Jtragter schreef:verootjoo schreef:
Omdat TS weigert te betalen (en terecht!)
En wat de eigenaar van de verzorgpony van he zusje () ermee te maken heeft begrijp ik niet.
Dier gaat voor geld in mijn ogen
Cer schreef:Alane schreef:Dan moet je de deuren sluiten....
of je zorgt ervoor dat mensen goed opgeleid zijn of je doet het zelf of sluit de deur.
Is toch ook geen wonder dat die asiels zich niet kunnen bedruipen, ben nu bij meerdere geweest maar wat daar rond loopt....
En als die vrijwilliger niet weet hoe het geregeld is, moet je die niet aan de telefoon zetten.
Ja even hoor, ben ik nou zo blond??
Er is geen opleiding voor vrijwilligers bij het dierenasiel..
Hoeveel geld denk jij dat ze hebben daar? (ja ik snap wel dat ze op deze manier proberen bij te verdienen. Als je het zo bekijkt was die medewerker zo onbekwaam nog niet)
Enne... Dat ze zich niet kunnen bedruipen door wat daar rondloopt..
Denk je niet dat het andersom is? Ze kunnen in ieder geval geen HBO-ers betalen, denk ik zomaar..
Hoe denk jíj dat dat werkt dan eigenlijk?
Iemand kan het toch ook gewoon nog een keer proberen, qua bellen?
Ik zou namelijk ook niet klakkeloos betalen, ik zou gewoon nog een keer bellen, vragen naar een leiding gevende of een nummer van een hoofdkantoor, of erheen gaan.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die in een buitengebied woont, niet bij machte is om ergens heen te gaan... dat lijkt me nogal een kluizenaarsbestaan..
Ik heb onbekwame mensen aan de telefoon gekregen bij de Ziggo, bij de belastingdienst, bij de hypotheekverstrekker, bij de verzekering etc...
Dan vind ik het dierenasiel nog het minst kwalijk
Maar dat kan mijn naïviteit zijn hoor...![]()
ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen vwb de mentaliteit van een aantal hierzo..
Brenda_85 schreef:Dat er serieus mensen denken dat een asiel zijn vrijwilligers of vaste personeel op pad sturen om katten te gaan vangen en zo een klein beetje inkomsten te hebbenZou zeggen ga eens een dagje meewerken dan weet je hoe het eraan toe gaat! Niet zomaar gaan oordelen als je zelf niet eens weet hoe het eraan toe gaat en dat is zeker geen katten stelen van andere mensen!
Dorine92 schreef:Wat denk je waarom men altijd zegt stop met zwerfdieren adopteren want als ze hier gedumpt kunnen worden pakt men daar het probleem niet aan. Zelfde geldt hier. Als men gewoon geld geeft en dier ophaalt wordt de procedure niet veranderd en zullen er regelmatig erfkatten in een hokje in het asiel belanden.
Dorine92 schreef:Dier gaat voor geld in mijn ogen