Snollygoster schreef:Yentl en Beatje, jullie kunnen elkaar zo te zien een hand geven. Jullie argumenten zijn beiden even belachelijk en jullie hebben beiden ook blijkbaar een even grote plaat voor jullie kop.
Beatje jij zou je zelfs moeten schamen om als "hondentrainster" zulke uitspraken te doen, weet in ieder geval waar ik nooit zou gaan trainen met mijn hond..
Hierbij verlaat ik het topic, voordat ik nog meer domme uitspraken lees en mijn laptop door het raam gooi
Klopt, en argumenten lezen van mede-bokkers? Ho maar. Gewoon met een één of ander vaag antwoord van 2 zinnen komen die er totaal niet toe doet. Dooddoeners...
Ik distantieer mij ook van deze discussie

dit soort fokpraktijken moeten echt harder aangepakt worden. Dit maakt de drempel om zo'n hond te kopen ook echt veel en veel te laag. Juist bij dit ras zou die drempel hoog moeten zijn. De fokker moet de potentiele koper op de hoogte stellen van de nadelen van het ras, in zo verre dat de koper gaat twijfelen of hij/zij nog wel zo'n hond wil. Klinkt stom, maar zo gaat het bij de Akita doorgaans wel
dan denkt men wel 3 keer na voordat ze zo'n hond aanschaffen. Gelukkig hebben de meeste pupkopers zelf al onderzoek gedaan