jiperdepip schreef:Bij deze voor de liefhebbers een foto van onze bolletjes geboren op 18-8-15
[ Afbeelding ]
de kleuren zijn black smoke blauw en lilac
OMG! Ik zo weer een Brit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jiperdepip schreef:Bij deze voor de liefhebbers een foto van onze bolletjes geboren op 18-8-15
[ Afbeelding ]
de kleuren zijn black smoke blauw en lilac
jiperdepip schreef:Nicky91 schreef:Die zwarte zijn echt SUPER Schattig!!
Gaaf he ze noemen dat Black Smoke ze zijn zwart met zilveren strepen iets wat niet veel voor komt minder dan de zilver kleurige met zwart patroon om het even in jip en Janneke taal uit te leggen
Die vind 1 terror kat wel genoeg hahahahah 

Nachtlampje schreef:Wie heeft tips voor mij?
Ik heb een gegadigde voor mijn eerste nestje (wordt volgende week geboren).
Mijn voorwaarde is dat de kitten niet alleen komt te zitten en gezelschap heeft van een hond of kat.
Een collega van een vriendin van mijn vriend heeft mij gecontacteerd, die wilde voor zijn vrouw een Brit kopen. Ik legde hem uit wat mijn voorwaarden zijn en daar reageerde hij met "oh, oke" op, wat een beetje teleurgesteld overkwam.
Vandaag zijn vriendin op de Whatsapp gekregen, en die vertelde dat ze een kat had van 1 jaar en stuurde een foto mee van haar kat en haarzelf.
Nu leek de vrouw op de foto absoluut niet op haar whatsappfoto (zwart haar - blondbruin haar, hartvormig gezicht - smal gezicht met sterke kin), ookal is dat natuurlijk lastig te zien.
En ik krijg er een naar gevoel bij, en de gedachte kwam langsdrijven dat ze doet alsof ze een kat heeft zodat ze maar een kitten van mij kan kopen.
Echter, misschien ben ik gewoon in een rothumeur vandaag en ben ik onterecht achterdochtig en ik wil haar ook niet beledigen, misschien is het een hele leuke kans voor een kitten om bij te wonen.
Hoe zouden jullie jezelf geruststellen/er achter komen of alles klopt?