Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nooit meer: 'Wat doet de poes?' of Jingle bells fluiten in de zomer
Nooit meer samen onder de douche of in de trein op reis.. Ik mis hem verschrikkelijk. Hij was echt uniek en dat besef ik nu juist nog meer. Hij was er gewoon altijd en wist iedereen op te beuren. Mijn vriend mist hem natuurlijk ook. Het was nooit stil in huis. Ik heb tal van youtube filmpjes van hem, maar kan het nog niet opbrengen om ze te bekijken.
dikke knuf, begrijp je gevoel en verdriet heel goed...
Natuurlijk was Saffiertje helemaal uniek, logisch dat je zo'n grote leegte voelt... Ik hoop dat je gauw weer aan alle leuke momenten kan terug denken zonder zo ontzettend verdrietig te worden
Maar ik vind het echt oprecht een ongelovelijk knappe keuze die jij hebt gemaakt!
ik kan me nog goed herinneren dat mijn hond was ingeslapen, ik hoorden altijd zn nageltjes tikken op het laminaat, ook toen hij er al niet meer was. Gek is dat he? Zo stil en leeg en toch zijn ze er... Ik ben er van overtuigd dat ze altijd bij je zullen zijn
sterkte TS!
Cayenne schreef:Het gaat redelijk, al zal ik nooit aan de stilte kunnen wennen. Af en toe nog een huilbui en ik slaap nog steeds niet erg lekker en heb van die ongedurige momenten dat ik even alleen wil zijn maar ook weer niet goed weet wat ik wil, maar het moet gewoon nog echt een plekje krijgen.