[/quote]Oké Ja ik heb het alleen vaak bij schapen gezien geen idee of het verschillend is.[/quote]schapen zijn iets heel anders dan neushoorns denk ik!
vanLotje schreef:dit topic is het vermaak van de avond...heb dat hele nijlpaard nog niet eens gechecked, dit is veel te leuk *gaat gauw nijlpaard checken*-edit- ik volg jullie wel neushoorn geen nijlpaard
bij een schaap kan je er met je arm in, bij een neushoorn moet je zelf een duikuitrusting aan en dan kan je er helemaal in
probabeest schreef:bij een schaap kan je er met je arm in, bij een neushoorn moet je zelf een duikuitrusting aan en dan kan je er helemaal in durf jij het te proberen?
qwerty14 schreef:probabeest schreef:bij een schaap kan je er met je arm in, bij een neushoorn moet je zelf een duikuitrusting aan en dan kan je er helemaal in durf jij het te proberen? whahahaha you made my day
probabeest schreef:bij een schaap kan je er met je arm in, bij een neushoorn moet je zelf een duikuitrusting aan en dan kan je er helemaal in Ik moet ineens aan Jim Carrey in Ace Ventura denken Maar ik volg deze mevrouw hoogzwangere neushoorn ook, erg leuk!
WenMLove schreef:Dankzij de muisjes zie ik dat het beeld niet stil staat!Nou dan staat het beschuit met muisjes al klaar dus gaat het zo gebeuren.
bij mij staan de muisjes ook heel vaak stil en dan weet ik niet of het beeld stil staat of de muisjesmaar het klokje tikt wel door
* zoekt nu snorkel en flippers*mochten jullie zo wat aan de achterkant zien spartelen, geen beeb....it's ME
probabeest schreef:* zoekt nu snorkel en flippers*mochten jullie zo wat aan de achterkant zien spartelen, geen beeb....it's ME
probabeest schreef:* zoekt nu snorkel en flippers*mochten jullie zo wat aan de achterkant zien spartelen, geen beeb....it's ME hohohoho. die is echt heel erg goed! wil je mij daarna vertellen hoe het eruit zag daar binnen?
qwerty14 schreef:@ NathalietjeBwaarom?omdat jullie in ene beginne over met een duikuitrusting in een neushoorn gaan zag t beeld gewoon ff helemaal voor me