dees_daan schreef:Behandeling zou misschien wel mogelijk zijn maar hij is 11 jaar oud en heeft spondylose, dus mocht het kanker zijn (of iets anders waar we hem niet 'makkelijk' zoals met voeding mee kunnen helpen dan is het klaar, ik wil niet dat hij helemaal aftakeld, beter word hij niet en die spondylose blijft, al zou ik er een jaar aan kunnen plakken met bijvoorbeeld chemo, dat vind ik egoïstisch..
De combinatie van de leeftijd en spondylose en dan nog iets waar hij ziek van is maakt dat ik het besluit heb genomen niet meer verder te rommelen, al is het wel verrekte moeilijk omdat het zo'n lieve enthousiaste hond is.. Als het wel kanker is dan laat ik hem zaterdag inslapen als mijn vaste DA er dan is, s'ochtends op de pijnstillers en nog lekker naar de zandvlakte waar hij kan rennen en zwemmen en dan s'middags inslapen, kl*te is dat hij zaterdag 11 word, maar daar heeft hij zelf geen idee van natuurlijk dus dat is voor mij alleen heel moeilijk.
ik wil je iig van mijn kant heel veel sterkte wensen met je hond.
en misschien is het ook beter om hem in te slapen, want dan heeft ie iig ook geen pijn meer.
maar goed. als dat nog niet het geval is, heel veel succes ermee, en anders alvast heel veel sterkte.
de vloer waar xandor op liep is een linoleum vloer.
echt superglad is het niet, maar misschien dat ie zich gewoon domweg verstapt heeft, dat kan ook.