Aan wanneer zonder waar hebben we niet zoveel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Zelfs vandaag wordt er nog gezocht, dagelijks eigenlijk.
Adil schreef:marleen_usar schreef:Zelfs vandaag wordt er nog gezocht, dagelijks eigenlijk.
Dan vind ik het zo jammer da er niet ongeveer aan zou kunnen worden gegeven waar ze is. Kijk, ik ben echt niet van plan bewust te gaan zoeken, daar heb ik gewoon geen tijd voor helaas, maar ik zou graag daar langsrijden waar ze voor het laatst gezien is, het ligt toch praktisch op mijn route naar huis. Wie weet zie ik wat onderweg en kan ik bellen.
Ik denk dat we allemaal willen dat Beans terugkomt, maar zo langzaam heb ik er geen vertrouwen meer aan. Twee zien er meer dan een, en 10 meer dan 5 etc.
Waarom niet de mensen die in de directe buurt wonen of er vaak komen op de hoogte stellen onder voorwaarde dat ze njiet zelf grote zoekactie's gaan ondernemen. Dat moet toch te regelen zijn...?
yvette_alert schreef:Update:
Niek heeft natuurlijk een enorme klap gehad gisteren, de hoop dat Beans gevangen was, en de klap dat het een andere hond was. Knap dat ze nu toch weer de benen er onder heeft en verder gaat met zoeken!
Beans heeft heel duidelijk enorm hangende melkpakketten (of te wel hangtieten). Ze had vorige week haar halsband nog om maar zowel de hond als de halsband waren moddergrijs. Beans is heel licht van kleur bijna op het witte af en waarschijnlijk zit er iets flatcoateds in qua bouw en de stop. (de stop is de overgang van neusbrug naar schedel)
Er is nooit gezegd dat er niet naar Beans uitgekeken mag worden per auto. Graag! Wat we niet wilden waren grootscheepse zoektochten te voet en met honden. En mensen die daar toe bleven oproepen.
De laatste harde melding is van zondag de 23ste toen Kaylee haar op het spoor was, ik haar een tiental meters voor me uit zag rennen en we haar toch niet konden pakken. Deze melding was evenals de melding van de dag er voor (door eigenaresse en haar man) aan de ringstrasse tussen getelomoor en getelo. Van de meldingen daarna is het onduidelijk of dit het nu gevonden reutje betrof of beans. Ook verdere navraag geeft hier geen duidelijkheid over.
Er zijn hier mensen die denken haar al eerder gezien te hebben, kunnen die vertellen of dat een hond betrof met uitgezakte melkpakketten?
Niek heeft wederom voor de komende week vrijgenomen en heeft al vele duizende kilometers gereden om haar hond terug te vinden. Naast het geld wat ze er voor over heeft door bijv. een dierenarts met verdovingsgeweer in te huren en onze onkosten te betalen. Ik vind het niet terecht dat er wordt gesuggereerd dat ze er te weinig voor over heeft! De door de eigenaar al binnen 24 uur doodverklaarde malthezer (zie een van mijn vorige berichten) is gisteren gezond en wel terug gevonden.
Een van de paragnosten krijgt ook elke keer Lattrop door. Ik weet niet of er mensen zijn die daar in de buurt wonen.. Kijk ook daar naar haar uit....
groetjes,
Yvette