Niks geen dure blokken etc. Zolang de hond gezond is, mag ie op c1000 brokken staan

En natuurlijk kliekjes.
Heb trouwens wel een hondentandenborstel + tandpasta aangeschaft, maar de hond vindt het niet zo leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Ja op de leeftid van 13 jaar...maar sinds wanneer heeft hij dan al gebitsproblemen?
Evelli schreef:Ikwashier schreef:Onze hond krijgt Lucky Dog, Aldi brokken.Daar doet hij het al z'n 9 jaar goed op.
Dat deed die van ons ooktot vorig jaar en hij binnen 3 maanden 3 keer een darmontsteking had
Nu met Orijen Senior gaat het super nergens meer last van (tenzij de kennelhouder hem voert)
valine schreef:Is er iemand bekend met Naturis? Tis een beetje het zelfde als Carnibest alleen het verschild in de prijs.
Omdat Carnibest voor mij een beetje lastig te halen is hier in de buurt en Naturis vrij makkelijk wil ik graag ervaringen horen zodat ik evt over kan stappen op Naturis (het is voor een puppie)
Majo schreef:Laika schreef:Waarom moet dat? Mijn hond krijgt altijd gewoon lam/rijst, als ik hem opeens kip/rijst geef, hoeft ie het niet.Geen ervaring mee, maar lijkt mij gewoon een prima KVV
Wel geregeld wisselen van smaak zodat je op ongeveer 4 verschillende diersoorten zit.