lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 21:16

ja al ik zie dat het niet meer gaat dan wordt ze natuurlijk geholpen,zou haar nooit laten lijden...

alleen nu is het zo moeilijk,ze heeft nog zoveel lol,en ziet er zo goed uit....dan maar nog 1x een infuus en maar over een paar dagen weer kijken...

en pollewoppy,kimmie leeft nog steeds....ik heb nergens geschreven dat zij overleden is,gelukkig nog niet...

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:18

Ik kan je wel begrijpen hoor, ;)
ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om zo'n klein beestje in te laten slapen :(:)
hopen op een verbeter puntje !

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:19

Onderwerp: Rottweilerpuppy Kimmie (van kimmie261)

Nickeltje schreef:
Kimmie is helaas ernstig ziek en niet meer onder ons. Ik heb sinds dat bekend geworden is op BB, de hier geplaatste, vaak toch blije reacties verwijderd en sluit dit topic om pijnlijke vergissingen te voorkomen.
Sterkte wensen aan de eigenaresse kunnen geuit worden in het topic over Kimmie op BB.

Dit staat in je fototopic.. Vandaar dat pollewoppy dit dacht..

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:19

Heb de mod al een pb gestuurd

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:20

wat een groffe fout van die mod zeg! :n

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:25

Ik heb Nickeltje meteen na het plaatsen al een PB'tje gestuurd, maar ze is helaas offline. :)
Het zal wel aangepast worden wanneer ze weer online komt, maar het is natuurlijk wel vervelend voor Femke.

Nogmaals Fem, alle liefde voor jullie van deze kant uit! :+:

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:25

Ik denk dat je zelf het beste in kan schatten wanneer je de beslissing moet nemen jij kent immers het hondje het beste en zoals je iedere keer al schrijft zolang ze nog vrolijk is moet je lekker van haar genieten je krijgt het nog moeilijk genoeg.

Ik heb ook een pup van mijn bouvier in moeten laten slapen het beestje was pas 4 weken oud jammer genoeg had ik niet zo'n begrip volle DA als dat jij hebt, dan had hij niet onnodig pijn hoeven te lijden.

Meid geniet van elke minuut dat jullie samen kunnen zijn want er komt een moeilijke tijd aan voor je, en dan kun je gelukkig terugkijken op wat voor een vrolijk hondje ze nu nog is.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:28

Femke... zolang ze zo speels is... wat is er dan mis met nog een poging. Niets toch ? :(:)

knuffel !

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:28

Heb je ook veel filmpjes van haar gemaakt? Foto's zijn een mooie herinnering maar in een filmpje kun je pas echt zien hoe ze was, als je later weer de filmpjes gaat bekijken. Doen hoor, gewoon alles filmen, dan heb je later toch noch het gevoel dat ze bij jullie is.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:29

kimmie261 schreef:
ja al ik zie dat het niet meer gaat dan wordt ze natuurlijk geholpen,zou haar nooit laten lijden...

alleen nu is het zo moeilijk,ze heeft nog zoveel lol,en ziet er zo goed uit....dan maar nog 1x een infuus en maar over een paar dagen weer kijken...

en pollewoppy,kimmie leeft nog steeds....ik heb nergens geschreven dat zij overleden is,gelukkig nog niet...

Ik schrok al.
In het topic van je dat op slot is gegaan stond dat ze niet meer onder ons is. Vandaar dat ik het dacht.
Sorry dat ik voor verwarring zorgde, was niet mijn bedoeling!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:34

Pollewoppy, voel je vooral niet schuldig meisje, jij kunt daar ook niets aan doen! :)

Ikima, dát is een goede.. filmpjes! Dat is inderdaad iets waarop je echt kunt zien hoe een dier preciés was, geweldig idee!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:36

Vind het zo sneu, het is allemaal al verdrietig genoeg voor de TS. Dan is het extra hard als er rond gaat dat ze al overleden is terwijl dit niet het geval is.

Veraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:38

Jeetje, ;(
ik heb al je andere topics over Kimmie gezien, wat een mooi beestje is het toch!
Ik heb het hele topic gelezen en ik leef met je mee..
Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar ik denk iig aan jou en je puppy, en ik weet zeker dat (bijna) heel bokt dat ook doet..
Heel veel sterkte de komende tijd... :(:)
En trouwens, een slechte hondenbaas ben je absoluut niet! Ik denk dat Kimmie heel blij mag zijn met wat jij allemaal voor haar doet..
Als dat geen goede hondenbaas is, weet ik het ook niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:39

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en je bent echt geen slecht baasje, toen mijn kat ernstig ziek was heb ik de dierenarts werkelijk jankend op mijn knieen gesmeekt om hem toch nog 1 keer aan het infuus te doen en vol te proppen met medicijnen zodat ik nog een weekje langer met hem had. En dat terwijl de dierenarts mij smeekte om hem te laten gaan...uiteindelijk is dat wel gebeurt maar het was de moeilijkste beslissing ooit geweest. En nog steeds denk ik bijna elke dag wat er met hem zou zijn gebeurt als ik hem niet laten inslapen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 21:39

ik zag het net ook in het fototopic,maar kimmie is er nog heel even....

en we hebben wel een camera,misschien dat we de komende dagen wat filmpjes gaan maken,is wel een goed idee..

maar wat een verdriet hier om dat kleine frummeltje...wat zijn wij gaan dit kleine meisje gaan houden...

ik ben hier altijd de hele dag thuis,en ze is 24 uur per dag bij mij,nu al helemaal omdat ik haar heel erg in de gaten hou,de hele dag met frummel bezig...

als ik eraan denk dat ze komt te overlijden...man..alsof mijn hart eruit gerukt wordt,misselijk...echt hoe ga ik dat trekken....

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:41

Moderatoropmerking:
Mijn oprechte excuses voor mijn fout. Ik had dit topic met een half oog gelezen en ben uitgegaan van het vervelendste. In het foto topic heb ik het hersteld. Nogmaals hier, sorry.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:42

kimmie261 schreef:
ik zag het net ook in het fototopic,maar kimmie is er nog heel even....

en we hebben wel een camera,misschien dat we de komende dagen wat filmpjes gaan maken,is wel een goed idee..

maar wat een verdriet hier om dat kleine frummeltje...wat zijn wij gaan dit kleine meisje gaan houden...

ik ben hier altijd de hele dag thuis,en ze is 24 uur per dag bij mij,nu al helemaal omdat ik haar heel erg in de gaten hou,de hele dag met frummel bezig...

als ik eraan denk dat ze komt te overlijden...man..alsof mijn hart eruit gerukt wordt,misselijk...echt hoe ga ik dat trekken....

Nu meteen beginnen met filmen, alles wat je op film hebt is meegenomen. Zo kun je het verlies later misschien ook iets beter verwerken.

griziyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:44

.
Laatst bijgewerkt door griziyr op 12-11-22 22:58, in het totaal 2 keer bewerkt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 21:45

breezy ,ja ik kan het me zo voorstellen,maar kimmie haar nieren doen het niet,en met spoelen gaat ze zich weer goed voelen,tot haar lichaampje zich weer vergiftigd..dat maakt het zo moeilijk...

ze is zo vrolijk (dat hebben jullie ook op de foto's kunnen zien van haar),en het is zo moeilijk,omdan het maar te laten gaan,het druist echt werkelijk tegen al je gevoel in....

en dit infuus is alleen nacl,maar zorgt ervoor dat ze zich weer een paar dagen heel lekker voelt....alleen is het steeds maar voor een paar dagen,dus eigenlijk uitstel van..

en ik weet dat hoor,heel goed,maar ga er maar eens aan staan,zo'n pupje,met zulke lieve ogen...zo'n lief knuffelmeisje...

;( ;( we hebben er zo'n verdriet om....

(ben blij dat jullie mijn beslissing respecteren...dank jullie wel... :+: ,doet goed dat gelukkig meer mensen snappen waarom we dit nog een keer gedaan hebben)
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 20-05-09 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:46

Verschrikkelijk nieuws, dat het toch is wat gevreest is... Helaas is een andere oplossing er niet, alleen het lijden verlichten en haar daarna eruit verlossen.
Geniet van je meisje, ze is prachtig! +:)+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:49

Ik hoop dat je nu ook begrijpt dat niemand je zal veroordelen :(:) Je bent een topper Fem, Edwin ook.. dat meen ik!
Geef kleine huppel morgen maar een hele dikke pakkerd van mij en m'n mama, onze gedachten zijn bij jullie!

Nickeltje, je deed wat in jouw ogen het beste leek, je hebt het niet bewust gedaan dus ach. :)
Bedankt voor het aanpassen, nu kunnen er geen nieuwe verwarringen meer ontstaan.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:50

Ik had precies hetzelfde gedaan, met het infuus.. ik had trouwens de situatie ook niet kunnen accepteren..

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:51

Als zei met dat infuus nog een tijd kan leven, zou ik dat persoonlijk lekker doen, ze kan er mee leven dus ag waarom niet :D t is al een wondertje :) dikke zoen op der snuit :D

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:52

Je bent zeker geen slechte baas hoor, ik kan duidelijk merken dat je het beste met kimmie voor hebt :j Of ik dit op dezelfde manier had aangepakt, weet ik niet. Zoals je zelf zegt is dit uitstel van executie. Of je haar er zo'n plezier mee doet om weer een nacht in de kliniek te moeten verblijven aan het infuus betwijfel ik. Ik zit natuurlijk (en gelukkig maar) niet in dezelfde situatie, dus ik kan het moeilijk beoordelen, maar ik geloof dat ik in jouw schoenen de korste weg had genomen om haar enig leed te besparen. Ik zou niet willen wachten tot haar conditie achteruit holt en ze misschien nog pijn gaat lijden. In mijn opinie is dit juist een mooi moment om afscheid te nemen, omdat ze zich nu nog lekker voelt. Jij weet dat de pijn er aan komt en ik hoop mijn honden dit te kunnen besparen.

Maargoed, een ieder staat hier wellicht anders in. Ik weet ook niet of pijn meteen 1 van de symptomen is als je merkt dat ze achteruit gaat. Nogmaals: ik zeg niet dat jouw manier verkeerd is, alleen dat ik het anders zou doen en dat ik dit vertel is puur en alleen zodat je het misschien van een andere kant kunt bekijken. Ik veroordeel je zeker niet, ik hoop dat je begrijpt met welke intentie ik dit geschreven heb.

In ieder geval wéér sterkte, wat zal je enorm moe zijn van al het emotionele gedoe en enorm tegen 'het einde' aanhikken. Ik kan me (ergens gelukkig maar) niet voorstellen hoe je je voelt.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:55

XoNo schreef:
Je bent zeker geen slechte baas hoor, ik kan duidelijk merken dat je het beste met kimmie voor hebt :j Of ik dit op dezelfde manier had aangepakt, weet ik niet. Zoals je zelf zegt is dit uitstel van executie. Of je haar er zo'n plezier mee doet om weer een nacht in de kliniek te moeten verblijven aan het infuus betwijfel ik. Ik zit natuurlijk (en gelukkig maar) niet in dezelfde situatie, dus ik kan het moeilijk beoordelen, maar ik geloof dat ik in jouw schoenen de korste weg had genomen om haar enig leed te besparen. Ik zou niet willen wachten tot haar conditie achteruit holt en ze misschien nog pijn gaat lijden. In mijn opinie is dit juist een mooi moment om afscheid te nemen, omdat ze zich nu nog lekker voelt. Jij weet dat de pijn er aan komt en ik hoop mijn honden dit te kunnen besparen.

Maargoed, een ieder staat hier wellicht anders in. Ik weet ook niet of pijn meteen 1 van de symptomen is als je merkt dat ze achteruit gaat. Nogmaals: ik zeg niet dat jouw manier verkeerd is, alleen dat ik het anders zou doen en dat ik dit vertel is puur en alleen zodat je het misschien van een andere kant kunt bekijken. Ik veroordeel je zeker niet, ik hoop dat je begrijpt met welke intentie ik dit geschreven heb.

In ieder geval wéér sterkte, wat zal je enorm moe zijn van al het emotionele gedoe en enorm tegen 'het einde' aanhikken. Ik kan me (ergens gelukkig maar) niet voorstellen hoe je je voelt.

Er is net al gezegd dat dit hondje geen pijn zal hebben, maar zichzelf zal vergiftigen waardoor ze suffer word. Dat je het anders zou doen, is ieder zijn keuze. Maar in dit geval denk ik niet dat je ts aan het twijfelen zou moeten brengen. Ze doe al zo haar best.