Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nickeltje schreef:Kimmie is helaas ernstig ziek en niet meer onder ons. Ik heb sinds dat bekend geworden is op BB, de hier geplaatste, vaak toch blije reacties verwijderd en sluit dit topic om pijnlijke vergissingen te voorkomen.
Sterkte wensen aan de eigenaresse kunnen geuit worden in het topic over Kimmie op BB.
kimmie261 schreef:ja al ik zie dat het niet meer gaat dan wordt ze natuurlijk geholpen,zou haar nooit laten lijden...
alleen nu is het zo moeilijk,ze heeft nog zoveel lol,en ziet er zo goed uit....dan maar nog 1x een infuus en maar over een paar dagen weer kijken...
en pollewoppy,kimmie leeft nog steeds....ik heb nergens geschreven dat zij overleden is,gelukkig nog niet...
kimmie261 schreef:ik zag het net ook in het fototopic,maar kimmie is er nog heel even....
en we hebben wel een camera,misschien dat we de komende dagen wat filmpjes gaan maken,is wel een goed idee..
maar wat een verdriet hier om dat kleine frummeltje...wat zijn wij gaan dit kleine meisje gaan houden...
ik ben hier altijd de hele dag thuis,en ze is 24 uur per dag bij mij,nu al helemaal omdat ik haar heel erg in de gaten hou,de hele dag met frummel bezig...
als ik eraan denk dat ze komt te overlijden...man..alsof mijn hart eruit gerukt wordt,misselijk...echt hoe ga ik dat trekken....
XoNo schreef:Je bent zeker geen slechte baas hoor, ik kan duidelijk merken dat je het beste met kimmie voor hebtOf ik dit op dezelfde manier had aangepakt, weet ik niet. Zoals je zelf zegt is dit uitstel van executie. Of je haar er zo'n plezier mee doet om weer een nacht in de kliniek te moeten verblijven aan het infuus betwijfel ik. Ik zit natuurlijk (en gelukkig maar) niet in dezelfde situatie, dus ik kan het moeilijk beoordelen, maar ik geloof dat ik in jouw schoenen de korste weg had genomen om haar enig leed te besparen. Ik zou niet willen wachten tot haar conditie achteruit holt en ze misschien nog pijn gaat lijden. In mijn opinie is dit juist een mooi moment om afscheid te nemen, omdat ze zich nu nog lekker voelt. Jij weet dat de pijn er aan komt en ik hoop mijn honden dit te kunnen besparen.
Maargoed, een ieder staat hier wellicht anders in. Ik weet ook niet of pijn meteen 1 van de symptomen is als je merkt dat ze achteruit gaat. Nogmaals: ik zeg niet dat jouw manier verkeerd is, alleen dat ik het anders zou doen en dat ik dit vertel is puur en alleen zodat je het misschien van een andere kant kunt bekijken. Ik veroordeel je zeker niet, ik hoop dat je begrijpt met welke intentie ik dit geschreven heb.
In ieder geval wéér sterkte, wat zal je enorm moe zijn van al het emotionele gedoe en enorm tegen 'het einde' aanhikken. Ik kan me (ergens gelukkig maar) niet voorstellen hoe je je voelt.