denbine schreef:Zijn wij mensen niet de gene die de PIT gemaakt/ gefokt heeft
zijn wij niet de geen die ze laten vechten
zijn wij niet de geen die misbruik maken van de werklust van de hond en deze omzetten tot gevechten en agressie
Wij hebben deze honden gemaakt
En deze honden zijn nu de dupe van ons/ mensen!
En daar ben ik het dan ook helemaal mee eens 
Mijn vorige honden waren een rottweiler en engelse staff, ik heb nog nooit maar dan ook nooit problemen gehad.
Nu heb ik een jack russel en een kruising Rhodesian Ridgeback x American Stafford, ik heb haar verwaarloosd meegenomen uit frankrijk.
Natuurlijk zat hier wel een risico aan want ik wist niks van haar achtergrond,maar nu ruim een half jaar later heb ik nog nooit zo'n dankbare hond gehad die ook nog eens voortreffelijk luistert.
Elke hond heeft een consequente baas nodig,zo niet kan het bij elke hond goed fout gaan,alleen kan een pitt achtige meer schade aanrichten.
Wat er op die site gezegd word over eigenaars van pitt achtigen,dat is iedereen over één kam scheren.
Je hebt liefhebbers en machofiguren en juist die laatste groep maakt misbruik van het uiterlijk van deze honden.
De persoon achter die site zal ook vast iemand zijn die zijn hond aan het riempje optrekt als er een hond aankomt,een onwetend persoon die zijn hond ziet als zijn kind.
Hoop dat ik 'm ooit eens tegen kom, denk dat ik in mijn broek pies als de persoon zich over zijn hondje heen gooit.
De persoon zou zich eerst eens moeten verdiepen in het gedrag van de hond voordat er een site gemaakt word gebaseerd op vooroordelen.