Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Wat is het verschil tussen een Solid Black en een Black Smoke?
Als ik het op Google zoek, krijg ik voor mijn gevoel allemaal dezelfde foto's te zien.
c_alsemgeest schreef:Vind Bagheera echt een mooie naam, wilde eerst een zwarte okh en dan Bagheera noemen.
Maar werd een Havanna met de naam Cookie
De dierenarts moet altijd wel lachen om onze namen, vooral Herr Gustav en Fräulein Heidi voor mijn broer en zus sphynxen moest hij altijd erg om lachen.Roodvos schreef:Ik heb ook een keer houtkorrels geprobeerd. Om te beginnen vind ik het niks. Ipv klonten scheppen moet je dan proberen die uit elkaar gevallen korrels op te scheppen. Wat een drama.
En Spook wilde niet op de houtkorrels. Die heeft toen van ellende in de reismand, die er ook in de buurt stond, geplast. Toen was het voor mij klaar en ben ik weer terug gegaan op een goed klonterende klei.
Ik heb Cats best is voornamelijk hout, maar ook wat andere dingen er doorheen, die klont wel echt goed.
Heb het zelf nooit gehad, maar ze stonden er bij de fokker op, dus er mee gestart. Maar omdat we er erg tevreden over zijn qua geur en makkelijk scheppen er bij gebleven.
Het loopt er wel uit inderdaad, maar ik stofzuig nogal vaakdus dat maakt niet uit.
xoranlover schreef:Geef hem de tijd. Vooral niet te veel willen de eerste 3 weken. Laat hem de kattenbak zien, eten en drinken en vooral even met rust laten.
Hou hierbij de regel van 3-3-3 in gedachte.
3 dagen om bij te komen (angst, verstoppen).
3 weken om te wennen aan routines (verkenning).
3 maanden om zich echt thuis te voelen en vertrouwen te hebben.
Bied hij aan te willen spelen lekker doen maar niet dwingen te knuffelen of dwingen te spelen.
Daarna kun je nieuwe dingen gaan leren.
Siggislief schreef:Ooh ik snap hem nu, dank je wel voor de uitleg.![]()
Ik heb een Black Smoke rond lopen, en zijn broer is een Black Tabby.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kan de Black Smoke (Nero) niet storen, want die ligt te pitten in mijn kledingkast.
Bellatrix schreef:Ik ga thuis d'r vacht eens opzij schuiven. Ik ben nu toch wel benieuwd.
Foto van toen ze er net was:
[ Afbeelding ]
Nu:
[ Afbeelding ]
.
Wat voor kleur ze dan uiteindelijk ook mag hebben maakt geen verschil, ik hou net zoveel van haar.
Siggislief schreef:Bellatrix schreef:Ja, ze is geweldig.Wat voor kleur ze dan uiteindelijk ook mag hebben maakt geen verschil, ik hou net zoveel van haar.
We hebben allemaal knappe meiden en kerels rond lopen thuis.![]()

Heidi was gewoon roze met hier en daar een grijzige vlek, donkere neus en licht blauwe ogen. Gustav was grijs met hier en daar een roze vlek, donkere neus en blauwe ogen.
. Ingenting schreef:Koper is volgens mij ook een Tabby Blotched (dit laatste zegt enkel wat over het soort tabby patroon).
Hebben ze een stamboom? Daar kun je vaak de kleurcode in vinden.
Bij hem zou dan MCO n 09 22 moeten staan (als het inderdaad een blotched is, zo niet is de 22 een ander getal haha)