Maar gewoon rauwe kip of rundvlees gaat er met liefde in. Al is Cathy wel weer meer van de biefstuk dan rundvlees.
Alexia is kopie moeder en alles buiten normaal kattenvoer (brokken en natvoer) kan niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Wij hadden vroeger een kat die in het wild zijn eten had moeten stelen. Kon dus ook de koelkast open maken.
Op eerste kerstdag zouden wij gaan fonduen.
Mijn vader kwam de keuken binnen en de kat had de koelkast open gemaakt en de vleesschaal gearresteerd... Al het dure vlees weg, het goedkope liet ie liggen

Ingenting schreef:c_alsemgeest schreef:Feline porta heeft ook varianten met alleen vis.
Tonijn met witvis (en tonijn met surimi en tonijn met aloë, maar dat is geen vis ernaast, maar geen dierlijk vlees)
Er zijn genoeg varianten met enkel vis inderdaad, net als Feline porta, maar dat is aanvullend natvoer.
Daar heb ik ook al verschillende varianten van (niet per se bovenstaand, maar wel andere merken).
Maar vanwege wat klachten zijn we dingen aan het elimineren en daarin wil ik ook de mogelijkheid hebben om de kat even van brok af te hebben. En dat ze dan nog wel voldoende van alles binnenkrijgt. Dus vandaar het zoeken naar complete voeding.