Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirjamalvaro schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen.
[ Afbeelding ]
Geen idee wanneer en hoe. Maar ze is dus rond de 25 dagen. Ze is opgevoeld, iig 2 pups.
Moet dus gebeurd zijn toen we hier logee hadden + een jonge hond die deuren opent. Dus misschien is er toen ergens deur open geweest die niet open had mogen zijn. Doe je zo je best om ze gescheiden te houden. Sepke mee naar de controles vd merries. Deurklink slaapkamer zit op zijn kop zodat ze deur niet kunnen openen. Bij uitlaten gaat deur naar tuin op slot. Gaat het alsnog mis.
Gelukkig zijn ze niet verwant, sterker nog ze hebben samen mijn 1e nestje ooit gekregen, toen dus wel gepland.
We kijken er niet echt naar uit, zo 2 nesten direct achter elkaar.
Hopelijk wordt ik nu niet uit topic verbannen
mirjamalvaro schreef:Ben nu al jaloers op jouw rust, dat zit hier dus komende maanden niet in .
En mijn reeds betaalde vakantie in oktober kan ook niet door gaan
Aah opeens alleen arm kleintje.
Lisette1987 schreef:Hier minder leuk nieuws
Net voor echo bij de dierenarts geweest en Qira is weer leeg![]()
Ik verwacht dat ons lijntje dan hier nu stopt omdat ze nu 2x leeg is en ze nu 4,5 is.
Dekken gaat vrij moeizaam en ik verwacht met een andere reu dat daar geen verschil in zit omdat ze geen 1 hond in haar buurt wil hebben
ChefsSpecial schreef:Is KI geen optie als het dekken zo moeizaam gaat?
Lisette1987 schreef:Hier minder leuk nieuws
Net voor echo bij de dierenarts geweest en Qira is weer leeg![]()
Ik verwacht dat ons lijntje dan hier nu stopt omdat ze nu 2x leeg is en ze nu 4,5 is.
Dekken gaat vrij moeizaam en ik verwacht met een andere reu dat daar geen verschil in zit omdat ze geen 1 hond in haar buurt wil hebben