Ik zag laatst op een Facebookpagina over mennen, een foto van een pony in prachtig Mango-groen tuig/leidsels èn "een Mango" die op de ponyrug meeging met de rit
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-24 11:24
Hahahahaha, die foto's hierboven!
Met Mango gaat het goed! Hij is wel echt verschrikkelijk in de rui waardoor hij af en toe op zichzelf loopt te mopperen Met het mooie weer gaat hij geregeld een paar uur lekker naar buiten of hij gaat mee in de Pak-O-Bird om een rondje te lopen. Dat vindt hij echt fantastisch!
Even wat foto's!
Nomnomnom, quinoa met mais en edamameboontjes!
Zoals ik al zei zit hij enorm in de rui. Hij heeft dus geregeld wat fluffies op zijn kop zitten
Even het cadeautje voor ons neefje uitproberen. (Stiekem wil Mango zijn eigen fatbike, maar dan moet hij een helmpje op en hij wil zijn kapsel natuurlijk niet ruineren )
En afgelopen week nog een rondje gemaakt door de omgeving. Mango veilig in zijn Pak-O-Bird rugzak. Hij keek zijn ogen uit!
Op 30 en 31 december durfde hij overdag zijn kooi niet uit te komen En als hij er uit was, dan bleef hij heel dicht bij ons en zocht duidelijk steun. Maar om 0:00 uur gaf hij opeens op wonderbaarlijkse wijze niets meer om het vuurwerk. Toen was hij te moe van de dagen ervoor denk ik Op zich ging het dit jaar wel een stuk beter, want vorig jaar durfde hij een paar dagen lang niet te eten. Daar had hij nu gelukkig weinig last van.