Druif_01 schreef:Het zijn echt mooie katten die je hebt Siggislief!
Ons mormeltje hier groeit gestaag door.
Slapen op de bank
[ Afbeelding ]
Mijn schommelei ontdekken
[ Afbeelding ]
Uniek moment (ze ligt eigenlijk altijd laag, op de grond of op de bank, of de tafel haha!)
[ Afbeelding ]
En Pip die gelooft het allemaal wel…
[ Afbeelding ]
Het gaat echt goed met die twee samen. Pip is absoluut toleranter naar Mollie dan naar Woezel.
Ze spelen elke dag ook wel even samen. Niet heel lang, maar dan scheuren ze achter elkaar aan door de woonkamer naar buitenof zitten op elkaar te jagen.
Dank je, ben er ook heel blij mee.

Jij hebt ook van die mooie poezen/katten.
xoranlover schreef:Haha wasmanden zijn hier ook een ding.
Wat goed van mollie en pip.
Ik ben gepromoveerd tot kittenoppas.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zijn ze dan gevuld of houden ze meer van lege? Hier is het vooral de vieze mand,
want de schone word uit de droger gehaald en meteen overal naar toe gebracht waar het hoort.
Wat een heerlijk stel is het ook, gewoon zo blijven liggen en slapen maar!
Druif_01 Ik heb voor de 2 heren *Telt* 4 krabmatten in huis liggen,
3 boven op de overloop want anders gebruiken ze de vloerbedekking als krabgelegenheid..
En er ligt 1 dus in de huiskamer, en daar staat hun grote paal van Jungle Meubels van 180cm hoog en 60kg zwaar.
Op zolder heb ik nog een krabplank liggen, die word gebruikt vooral door Nero..
En dan heb ik ook nog een krabpaal(tje) van Pet Rebels staan, en die gebruiken ze ook met liefde.
(Anders hingen ze in het behang)
En dat is deze Linkje
Je zou iets kleins kunnen kopen bij Jungle Meubels het hoeft niet meteen een apparaat van 180cm te zijn.

Cookie en Fudge mogen ook absoluut niet de tuin uit, dus die moet echt 100% veilig afgezet worden.

alleen maar muren dus hebben daar netten gespannen. Met een heg wordt dat toch wel een uitdaging. Die hoge muur achteraan en boven de poort hebben we zonder netten, daar zijn ze ook echt niet in geïnteresseerd. Aan de andere kant hebben we een schuur staan, daar staan de containers onder dus daar hebben we ook netten tegen de muur gespannen.