Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChefsSpecial schreef:
KimD schreef:ChefsSpecial schreef:
Heuj! Bounty doet een qua Kim qua aantallen (bokker kiwiwitje), die heeft ook altijd maar één van een bepaalde geslacht.
Gefeliciteerd!Ik denk oprecht dat de pup wat doodgeboren is beter af is als doodgeboren. Een open gehemelte is vreselijk en vaak als ze dan toch leven willen dierenartsen nog vanalles proberen ipv inslapen. Op deze manier is het beestje leed bespaard.
ChefsSpecial schreef:Helaas net het reutje in laten slapen. Ook een open gehemelte
Geven jullie standaard foliumzuur bij tijdens loopsheid/dracht?
Ik nooit gedaan, maar denk er toch over om dat toch maar wel te gaan doen.
Heb nog nooit open gehemeltes gehad in mijn nesten. Jullie een idee hoe dit zit qua erfelijkheid? Anders moet ik misschien toch ook iets gaan overwegen wat ik eigenlijk niet wil
mirjamalvaro schreef:Ik heb geen foliumzuur bijgegeven![]()
Fenba krijgt wel speciaal voer voor drachtige teven.
Wel heel triest Chef
Ik ben wel een beetje angstig, vorige nest heeft Fenna 1 pup gedood door erop te gaan liggen. En ben zo bang nu dat ze het weer doet.
ChefsSpecial schreef:Helaas net het reutje in laten slapen. Ook een open gehemelte
Geven jullie standaard foliumzuur bij tijdens loopsheid/dracht?
Ik nooit gedaan, maar denk er toch over om dat toch maar wel te gaan doen.
Heb nog nooit open gehemeltes gehad in mijn nesten. Jullie een idee hoe dit zit qua erfelijkheid? Anders moet ik misschien toch ook iets gaan overwegen wat ik eigenlijk niet wil