Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:slimmerik schreef:
Ik mis de posten van de mensen die zelf geen katten hebben en zo blij zijn met de buurkatten![]()
Steekt vinger op
Al mijn katten zijn hier gedumpt of aan komen lopen. Buiten zitten ook nog een kat van iemand verderop uit de straat en een veldkat.
slimmerik schreef:Ik mis de posten vvan de mensen die zelf geen katten hebben....etc.....
slimmerik schreef:Mijn dieren blijven op mijn terrein en komen er alleen af onder mijn begeleiding. Zoiets heet gewoon verantwoording nemen voor wat je aanschaft. Simpel toch? Vreemde huisdieren op ons terrein daar sta ik niet voor in.
Slimmerik schreef:Tjonge, ik erger me ook dood aan die katteneigenaren die het maar doodnormaal vinden dat buren moeten meegenieten van het gescheit en in dit geval het kwakkie dumpen van hun kater.
slimmerik schreef:@chiqa ik kan je echt niet volgen...
Chiqa schreef:Nou ik jou dus ook niet, de uitspraken die jij hier in dit topic plaatst strijken dwars tegen
opmerkingen in die je een tijdje geleden in een soort gelijk topci heb geplaats, vraag me af waarom je jezelf zo ontzettend tegenspreekt?
Tenshi schreef:Toch niet, ik heb het even nagezocht.Inderdaad tegenstrijdige meningen..
Citaat:Hierin heb ik opmerkingen van jou voorbij zien komen als
"Iemand die een kat in huis houdt is imo géén kattenliefhebber, Ik gun de kat nog liever een leven van 3 jaar gelukkig in de natuurlijke omgeving dan 10 jaar op een fluwelen kussentje, Binnen houden omdat ze kostbaar zijn? Sorry hoor.... koop dan een kunststukje voor aan de muur, ook liep je te beweren dat je je dieren absoluut niet binnen kon houden omdat ze niet anders gewent zijn, ook
voer je je dieren niet en castreren? Sterilliseren nam je ook niet zo nauw in dat topic, zo nu en dan een nestje ach je kon de tel niet bijhouden je was niet eens op de hoogte van het aantal nesten?"
KiWiKo schreef:dus als mijn honden jouw kat pakken dan ben jij boos op mij......... maar als jouw katten het konijn van de buurvrouw pakken dan had zij dat dier maar niet moedwillig in gevaar moeten brengen.........
ergens klopt er hier iets niet, kan er nog niet helemaal mijn vinger op leggen....... maar iets is hier wat scheef ergens
en ik zal jouw woede meer dan kunnen begrijpen en me doodschamen voor wat mijn honden gedaan hebben...... en zeker de schade vergoedden, en er alles aan doen om dit in de toekomst te vermijden.
ik ga je zeker niet uitlachen, want nogmaals ik zou me meer dan schuldig voelen
Agossie schreef:@ Lowara: Als ik jullie was zou ik de kat van de buurman gewoon stiekem laten steriliseren. Dit is voor de kat geen doen en de boer vermoord de kittens alleen maar. Persoonlijk vind ik dat van de boer een vorm van dierenmishandeling, helemaal door ze levend te begraven! Wat een rotkerel...
poes schreef:Slimmerik: ik heb zelf 2 katten op mijn appartement nu, beide katten die buiten geleefd hebben, de ene is er zelfs opgegroeid, en ik heb niet de indruk dat ze het spijtig vinden. De hele dag op de bank liggen, en niet eens naar het raam kijken...