Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Mensen rustig!!
Voor eventuele binnenkomers is dit tempo echt niet bij te houden
_Inga schreef:Ooh jij bent dit principe ook al gwend.. Ik denk dat Anky ook tegen Salinero zegt: "Ja als we niet winnen, ga je aan de boom, HOOOR!"
rakkertje13 schreef:_Inga schreef:Ooh jij bent dit principe ook al gwend.. Ik denk dat Anky ook tegen Salinero zegt: "Ja als we niet winnen, ga je aan de boom, HOOOR!"
v0sj schreef:Straks moet dit topic naar de Huiskamer....
Lisjah schreef:Ik ga een boompje planten,hopelijk is tie over 2 jaar sterk gegroeid als een echte boom,dan hang ik onze hond er aan als we op vakantie gaan.Natuurlijk staat de boom in onze tuin ofzo,want we gaan geen benzine verspillen door naar een bosje te rijden
.Dat kunnen we namelijk niet betalen.Het enige wat we ons kunnen verloorloven is een cruise van een maand op de Nijl:j.
dressagelady schreef:Aaah ik wil 1 reactie plaatsen...5 keer over krijg ik:
Er is tenminste een nieuwe reactie in dit onderwerp. Mogelijk wil je daarom je bericht aanpassen.
VeirL schreef:v0sj schreef:Straks moet dit topic naar de Huiskamer....
Zei ik al.
Ik heb nu al een paar keer geTEMd. Dit is niet meer normaal
Natasja91 schreef:Maar wel leuk!
cavaletti schreef:Lisjah schreef:Ik ga een boompje planten,hopelijk is tie over 2 jaar sterk gegroeid als een echte boom,dan hang ik onze hond er aan als we op vakantie gaan.Natuurlijk staat de boom in onze tuin ofzo,want we gaan geen benzine verspillen door naar een bosje te rijden
.Dat kunnen we namelijk niet betalen.Het enige wat we ons kunnen verloorloven is een cruise van een maand op de Nijl:j.
wat doe je moeilijk dan, hond meesmokkelen op de cruise, zodra je op de nijl bent buitenboord gooien, zitten namelijk erg veel krokodillen, die beesten moeten tenslotte ook eten.
voor nieuwkomers, niet alles TE LETTERLIJK nemen
v0sj schreef:Hebben jullie nog een leuke titel voor dit topic ALS het naar de HK gaat???
VeirL schreef:Natasja91 schreef:Maar wel leuk!
Neh, de leukigheid is er ondertussen wel af. Dit topic hoort volgens mij geen eens leuk te zijn.
v0sj schreef:Hebben jullie nog een leuke titel voor dit topic ALS het naar de HK gaat???