Prachtige foto's weer deze week! Grotendeels zonnig, genieten toch!
Hier een spetterende foto van ons loopje naar het strandje hier gister. Vanaf vandaag helaas weer verboden voor honden dus we moesten gister nog even heen.
Gaara heeft er een vriendinnetje bij, gelukkig vind hij haar ook echt zo leuk als dat we hoopten .
Sandyislief
Geplaatst: 16-03-25 23:26
Jindai
Geplaatst: 17-03-25 00:19
Week 11
Noukje
Nimz
En sinds gisteren heb ik er een hondje bij, ze komt (geheel toevallig) net als de katten ook uit Roemenië. Ze is helaas in wat slechtere staat dan gedacht, ze heeft een erg verwaarloosde vacht vol met klitten en sommige gedeeltes waren al weg/kort geknipt. Maar ze is onzéttend lief en vrolijk, en het ging al gelijk goed met de katten. Lijkt me leuk om aan het einde van het jaar terug te kijken en dan te zien hoe mooi ze is opgeknapt.
Nog even genoten van een lange wandeling van 13km. Vandaag ga ik onder het mes en mag ik 4 tot 6 weken niet veel. Dus hierna zullen veel bank foto’s volgen
Mijn iets te late week 11: eigenlijk een beetje mislukte foto, Tina was naar zaadjes aan het springen en dan heb je uiteraard alleen je langzame telefoon bij je en niet je goede camera
marleen_88
Geplaatst: 17-03-25 09:50
In week 12 een uitstapje naar Sakyr, hij is vandaag 26 geworden.
Susanne
Geplaatst: 17-03-25 19:56
Gefeliciteerd opa Kyr! Lief snorrekind.
Week 12 Vanmorgen vroeg een heerlijk rondje in het bos en duin.