Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar een Ridgeback of iets anders korts lijkt mij ook niet heel noodzakelijk (tenzij ze onder de blubber zitten haha) rockey schreef:Die van mij is vorige week gewassen. Mijn vriendin heeft een trim salon en eens in de zoveel tijd mag hij een beauty middag bij haar. Maar echt vies is een kort harige nooit.
ChefsSpecial schreef:Ik heb natuurlijk geen korthaar, maar die van mij gaan echt in bad voor een show. Buiten dat ik graag met een schone hond in de ring sta, vind ik het ook altijd respectvol naar de keurmeester toe.
Ken mensen met goldens die ze even in “schoon” water laten zwemmen voor een show, nou, daar sta ik liever niet naast in de ring zeg maar

Daarom zei ik ook ‘redelijke kortharigen’
Ik ben tevreden
We zijn nu weer lekker thuis. Ben op 

. Heb al werk genoeg met schimmels wassen als ik op jumping ga, wou echt geen hondenras waar ik op dat vlak ook nog werk mee had
.

Antonius schreef:Even bijgelezen, is wat veel om op iedereen afzonderlijk te reageren![]()
Ik heb kortharige teckels, een vochtig babydoekje erover en klaar is kees. Heb al werk genoeg met schimmels wassen als ik op jumping ga, wou echt geen hondenras waar ik op dat vlak ook nog werk mee had
.
Lizeetje, wat sneu om te lezen over je hond. Gedroeg ze zich idd onzeker of maakte de km haar net zelf onzeker?
En ik snap helemaal het gevoel om te verliezen van een mindere hond. Soms snap je de keuring écht niet. Soms denk ik bij allround km’s dat ze rasstandaarden verwisselen met elkaar![]()
Vandaag heb ik in Duitsland geshowd. De reu heeft het reserve CACIB gehaald, en ik ging eigenlijk voor de vorm vragen aan de winnaar of die al intern kampioen is want die loopt 1000 shows af… wat zegt die, ja hij heeft al lang alle kwalificaties maar ik vraag de titel niet aan![]()
Dat is dus echt om het anderen niet te gunnen, ik kan geen andere reden bedenken om die titel niet aan te vragen.
Mijn teef deed het goed, die kan wat verlegen zijn maar ze stond er wel vandaag, 2U wat ik kan begrijpen, in Duitsland zien ze de teckels graag hoog op de poten en ik heb teckels die wat lager zijn.
Intussen ben ik alweer op hotel in Leeuwarden dus morgen hier showen. Veel concurrentie (veel meer dan meestal op show) dus ik heb weinig hoop.
Heb een andere teef morgen mee (ze is al intern kamp dus ze is mee voor de lol), de reu moet nog 1 puntje maar het zal een duur puntje worden, zal nog wat shows moeten doen
Veel succes nog aan iedereen die morgen nog aan de bak moet!
Kabayo hoe is het bij jou afgelopen vandaag?