Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacquel schreef:De aanwijzing dat ze niet checken of het dier gechipt is. Dat is toch het eerste dat een dierenhulpverlener doet.
Cer schreef:Ja 60 meter of "een paar meter" aan de overkant van een huis...
Voorlopig is mij helemaal niet duidelijk hoe ver weg dat beest was, hoelang TS al het idee had dat ie steeds slechter te vinden was en hoeveel mensen ze bij dat asiel gesproken heeft..
Heksenjacht anyone? Pek en veren zou nog wel ergens te krijgen moeten zijn...
bruintje123 schreef:Cer
Ts zegt dat hij schuin tegenover huis meegenomen is. Ik ga er dan vanuit dat dat geen grote afstand is.
<KNIP>
Cowboy55 schreef:bruintje123 schreef:Cer
Ts zegt dat hij schuin tegenover huis meegenomen is. Ik ga er dan vanuit dat dat geen grote afstand is.
<KNIP>
Om de afstandsdiscussie op te lossen:
Bericht van TS, gisteren, 14:13 uur: Wat ik begreep heeft het asiel samengewerkt met mensen die hier een paar honderd meter verderop wonen
Citaat:En DAT is dus precies mijn hele punt. Zeker omdat hij schuin tegenover zijn huis gevangen is
Qerty schreef:Maar terwijl TS bij haar principes blijft zit haar schuwe kat in een klein hokje in het asiel.
Mondy schreef:Ts waarom ga je er niet heen om het verhaal uit te leggen en hem terug te halen ipv mailen..
Alle tijd die je hier kwijt bent met reageren op iedereen had je ook kunnen besteden aan een gesprek met hun.
bruintje123 schreef:En de rekening gaven ze wel zo te horen aan de telefoon.
Moet je dat gesprek dan zomaar niet geloven?
Een mail heeft ze ook verstuurd, maar nog niets gelezen dat het asiel iets terug heeft gestuurd.
Ik ben verder nog allicht iemand die de andere kant wil horen, maar wat zou de nadere kant hier moeten zijn dan?
Nessa schreef:Mondy schreef:Ts waarom ga je er niet heen om het verhaal uit te leggen en hem terug te halen ipv mailen..
Alle tijd die je hier kwijt bent met reageren op iedereen had je ook kunnen besteden aan een gesprek met hun.
Waarom ze er niet heen gaat ontwijkt ze. Ze wil iig niet.
Bellen en een mail sturen, daar blijft het bij.
Tja. Je krijgt echt meer gedaan als je face to face overlegd. Maar als je dat vertikt. Denk dat TS aan kortste eind trekt dan. Duurt lang. Dis nu hoge rekening. Vandaag zal ie wel geënt en ontwormt worden.
En proberen handtam te maken en dan naar een ander huisje.