Zou er zo graag een kitten bij hebben...
Weet alleen niet hoe de andere katten dat gaan vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_sharonnn schreef:jiperdepip schreef:
Ja zorg voor een maatje !
Dus het is verstandig om broer/zus zus/zus of broer/broer te nemen? Of kan ik ook een ander kitten erbij nemen?

AnneOmie schreef:Goede cattery's verkopen niet eens een kitten alleen, ze willen dat er dan al een andere kat in huis is.

_sharonnn schreef:Raja schreef:Maar 1 of 2 katten in huis is niet een heel groot verschil.
Ik ben ook van mening dat een kat niet alleen moet zijn...
Ongeacht wat voor een kat!
Ben ik met je eens en wat mij betreft is het geen probleem, maar ik heb een partner waarmee ik rekening moet houden

Hij zou dekkater worden, maar dat is dus niet doorgegaan. Ik weet niet hoevaak zoiets voorkomt, maar misschien kan je zo'n katje ergens vinden Sharon? Celestial schreef:Mijn vriend en zijn toenmalige vrouw hebben een Brits korthaar mannetje via een Cattery gekregen (fokkers waren bekenden), omdat hij alle andere katten aanviel, ook zijn broertjes en zusjes. Hij kon absoluut niet tegen het gezelschap van een andere kat, ondanks de vele 'paar' pogingen. Nu is hij inmiddels 7 en valt hij de ramen nog steeds aan als hij een andere kat ziet...Hij zou dekkater worden, maar dat is dus niet doorgegaan. Ik weet niet hoevaak zoiets voorkomt, maar misschien kan je zo'n katje ergens vinden Sharon?
_sharonnn schreef:Als je het liefst maar 1 kat wil, kun je beter kijken naar een anders ras, die niet zo nodig een maatje nodig heeft als de Brits Korthaar. Britten zitten echt niet graag alleen. Uitzonderingen daargelaten. Maar een fokker zal niet gauw een kitten verkopen aan iemand die verder geen andere katten heeft of aan wil schaffen.Hmm.. Dat is ergens wel balen![]()
M'n vriend wil echt maar 1 kat..