Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
franka75 schreef:Nou heb net weer een grote gup moeten doorspoelen ze leefde nog maar was zo slecht dat ik er niet meer wilde laten lijden ze was al 2 dagen slecht nog wel wegzwemmen als je haar wilde pakken maar meteen weer op apegapen liggen. Mijn waterkracht in de wc is heel hard maar tis niet leuk denk wel dat ze dan meteen dood zijn.dr vinnetjes waren al aangegeten was gewoon zielig en de kersenbuik deed niets met haar wel een keer aanraken maar weer wegzwemmen , dat viel me op omdat hij ze anders wegjaagd en nu deed hij niets en nog geen jongen grrrr je gaat het niet geloven maar er zitten nu 1,5 weken mannen bij bijna twee en ze worden nu dikker dus als het nu niet lukt weet ik het echt niet meer. houd jullie op de hoogte
Tinkerloos schreef:Door de wc spoelen is niet zo fijn, visje leeft nog even door..
Hier staan wat tips om je vis uit zijn lijden te verlossen: http://www.aquarium.nl/home/euthanasie/
vuurneon schreef:franka75 schreef:Nou heb net weer een grote gup moeten doorspoelen ze leefde nog maar was zo slecht dat ik er niet meer wilde laten lijden ze was al 2 dagen slecht nog wel wegzwemmen als je haar wilde pakken maar meteen weer op apegapen liggen. Mijn waterkracht in de wc is heel hard maar tis niet leuk denk wel dat ze dan meteen dood zijn.dr vinnetjes waren al aangegeten was gewoon zielig en de kersenbuik deed niets met haar wel een keer aanraken maar weer wegzwemmen , dat viel me op omdat hij ze anders wegjaagd en nu deed hij niets en nog geen jongen grrrr je gaat het niet geloven maar er zitten nu 1,5 weken mannen bij bijna twee en ze worden nu dikker dus als het nu niet lukt weet ik het echt niet meer. houd jullie op de hoogte
Gouden tip; mep de volgende keer even hard met vis in netje tegen de pot aan (echt goed hard) dan weet je zeker dat ie dood is, doe ik altijdwant inderdaad... Vis leeft voort en sterft door alleen door te spoelen een hele nare dood.