De katten hier hebben net genoten van kalkoenvlees. Vanochtend hebben ze kuikens gehad en voor morgen liggen er konijnenruggen en konijnenniertjes klaar
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-13 20:27
goed bezig femke! fijn dat je zo via de markt dingetjes kan kopen
hier alles goed hoor, Jolie zit op dik 3 weken dracht en volgende week de echo zo spannend! maandag had ze een kalkoen poot van het aanrecht gejat , tepels groeien, taille groeit, is heel rustig, donderdag ochtend overgegeven. etc. ben benieuwd!
Ja, de markt is wel tof. En de turk hier in 't dorp heeft ook 'n hoop.
Ik ben vorige maand naar Amsterdam gegaan om daar inkopen te doen. Die was wel wat goedkoper, maar naar amsterdam rijden en parkeren (en alle tijd die je kwijt bent) is natuurlijk ook niet gratis.
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 10:04
ja even heen en weer naar A dam is stik duur haha laat jij niet bezorgen?
vandaag met een lijntje mee, alleen wat hertenvlees en lamstongetjes
geerke
Geplaatst: 19-01-13 10:10
Mag ik een vraag stellen? Ik kan hier in Frankrijk een zak vlees kopen van 25 kilo voor 10 euro. Het is een soort gevogelte gehakt.Vermoed dat er kip en eend inzit. Het is gemalen en bevat ook botten.Maar gemalen dus. Is dat wat?Kennen jullie dat? Ik heb het nog niet gekocht want het moet op bestelling en hij had tot februari niets meer. Ik vind zijn adres wel terug op franse barf forums.
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 10:17
we hebben hier wel 'gehakt' enzo, soort van kvv dan? maar ik zou eerst vragen wat er precies in zit.. opzich is er niks mis mee maar dan zou ik wel willen weten wat ik voer ipv alleen gevogelte gewoon weten wat voor dieren dan
Schijnt niet bij de Mac te zijn, maar onder de N11 door. Daar zit die weg? Dus zal dat industrieterrein wel zijn.
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 11:02
huh? ja denk dan op het industrie terrein.. stuur anders even je nr in pb dan staan we iedergeval samen ergens verkeerd hahah
Anoniem
Geplaatst: 19-01-13 11:55
essiesilly schreef:
ja even heen en weer naar A dam is stik duur haha laat jij niet bezorgen?
Nee. Nog niet... Dat wil ik wel gaan doen, maar ik moet dat even goed plannen. Want je moet natuurlijk een week van te voren bestellen, en je zit dan vaak vast aan bepaalde bezorgdagen enzo.
Op 't moment heb ik ook niet super veel ruimte in de vriezer over om in 1x zo'n grote hoeveelheid te bestellen, en dan is 't qua (bezorg)kosten ook weer gelijk erg duur om 't te laten komen.
Als de nieuwe vriezer er is en alles helemaal volgens schema loopt, dan ga ik eens een menu samen stellen om te laten bezorgen
geerke
Geplaatst: 19-01-13 12:06
MyWishMax schreef:
Doet BP het bij jou Es? Ik kom er niet meer op.
Geerke, ik ga met essiesilly mee. Zou graag weten wat er precies inzit, voordat ik het voer.
haha ja dat wil ik wel ja maar mijn puppen worden zowiso op kvv en wat barfjes afgespeend en ik zal geen brokjes voeren ook al vragen mensen dat, dat doe ik gewoon niet. als ze brok willen voeren als de hondjes daar zijn is dat hun eigen keuze en dat ga ik ook niet tegen houden, ze weten dat mijn honden vers krijgen en de mensen krijgen natuurlijk ook de nodige informatie mee (allemaal t boekje van tannetje)
ik snij de kop meesal doormidden omdat dat al de volledige maaltijd is voor 1 hondje van mij
anneliesdj
Geplaatst: 27-01-13 17:48
Lieve mensen,
Ik heb mij een tijdje terug al eens gemeld, geen idee meer wat ik toen precies heb gezegd maar even zoals het nu is: Wij hebben een Duitse Dog van inmiddels alweer bijna 6 jaar. Zijn geschiedenis qua voer is nogal een lang verhaal, op brok doet hij het doorgaans niet goed en vroeger heeft hij ook een tijd smuldier gehad waar hij het wel heel goed op deed. Na verhuizingen konden we geen smuldier meer vinden in de buurt dus weer over gegaan op brokken. Maar nu wil ik eigenlijk toch weer terug, of op Smuldier, of op Barf of een combinatie van.
Daarom heb ik enkele vragen voor jullie; Wat is qua kosten voordeliger; kvv of barf? Woont er iemand in de buurt van Ommen die samen met mij eens een bestelling wil doen en mij wat wegwijs wil maken zodat ik het een week of 2 kan proberen om te zien hoe het gaat?