Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze vind het een geweldig spel, maar ze zou nooit iemand aanvallen als hij geen pak aan heeft. Het is haar namelijk puur en alleen om de mouw te doen. Zodra ze die heeft, rent ze een rondje en brengt ze hem weer terug naar de pakwerker *hoppa gozer, doorgaan met dit leuke spelletje* En ook super om te zien dat ik haar in het hoogst van haar drift steeds beter onder controle krijg. Al blijft dat nog een lastig puntje, want ze is gruwelijk fanatiek, staat binnen een seconde rete hoog in haar drift en ze is zeeeer ongeduldig

Dus eigenlijk beantwoord je je eigen vraag nu al

want hij zou idd ook de hele dag door kunnen
als pup is hij ook regelmatig verplicht de bench in gegaan , het is er 1 die keihard zichzelf voorbij baggert, lichamelijk dwars af kan zijn maar die kop gaat maar door
dan ligt ie op apegapen en dan beweegt er een grasspriet en dan issie er weer. 

en hij komt eigenlijk altijd met het goede terug... als ie iets echt niet kan vinden dan komt hij na een paar keer vragend te hebben gekeken met wat anders aan , maar dan wel echt met een kop waar je van af kan lezen dat ie het weet ...

zelfde ras, maar dan wel heul andere lijnen, 1 echt werkhond is voldoende
Kuggur schreef:Ik wil graag een tweede werk (schapendrijf) hond alleen al omdat ik niet het risico wil lopen in de herfst als we de schapen van het hoogland moeten halen hondloos te zijn. Een ongeluk zit tenslotte in een klein hoekje...
Sassy schreef:ik heb al mensen gezien die opeens zonder werkhond zaten.
En waar het gat tussen de jonge en oude ervaren hond nog te groot was.
.