Maaaaarr om positieft te blijven.. heel veel plezier met je prachtige nieuwe hond! Zora verdient het fijne plekje die jij geloof ik uitstekend kunt geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Agh goss, dus ergens zijn er ook nog pups van Zora. Hoop niet bij dezelfde eigenaar..
Maaaaarr om positieft te blijven.. heel veel plezier met je prachtige nieuwe hond! Zora verdient het fijne plekje die jij geloof ik uitstekend kunt geven
ThessaKeizer schreef:Ik zal me dan maar bekend maken, ben niet een heel erg actieve poster op bokt maar ik lees wel veel topics en dit topic heb ik dan ook volledig gevolgd.
Ik ben Thessa, bijna 36 jaar, heb twee paarden, drie honden, drie katten en twee konijnen en oh ook nog een vriend![]()
Wij staan op het punt (aanstaande vrijdag) om naar Duitsland te verhuizen. Ik heb daar een vrijstaand huis met 4 paardenstallen, een rijbak en 10.000m2 grond gekocht en dus is daar best een plekje voor nog een hond, dit was sowieso al het plan en ook om er eentje uit het asiel te halen, dus toen ik dit topic las en de foto's van Nora zag, was ik verkocht. Een aantal weken geleden al contact opgenomen over haar met desbetreffend asiel en hen mijn gegevens en wat ik haar kon bieden gemaild. Nu ontving ik afgelopen vrijdag een mail of ik kennis wilde komen maken, dus dat is vandaag gebeurt. Mijn honden ook meegenomen natuurlijk en de klik was er eigenlijk meteen, ze hebben heerlijk gespeeld en Nora is echt een schatje, super vrolijk en heel zachtaardig. Nou de mensen in het asiel vonden het gelukkig ook een goede match en alle paperassen hebben we meteen afgehandeld! Vrijdag, de dag van de verhuizing haal ik haar op, bewust dan pas zodat ze niet hier in de chaos komt en zodat straks alle honden meteen op een nieuwe plek komen met elkaar, tevens wordt Nora deze week nog rabiës geënt dan.
Ik kan nu natuurlijk niet wachten tot ik haar kan gaan halen en hoop dat ik haar nog heel veel jaren een fijn huis kan bieden!!
Kimbers schreef:Ze lijkt wel een beetje op mijn hond. Vooral de wenkbrauwen en de rimpeltjes op haar hoofd. Haar snuit is iets langer maar heeft wel dezelfde vorm. Mijn hond is een kruising stafford, rottweiler, bull mastiff en boxer.
Zora is echt bloedmooi, helemaal mijn type hond! En ze ziet er ook zeker uit als een goedzak
xEline schreef:hier krijg ik echt een warm hart van ben zo vreselijk blij dat zora weer een fijn huisje heeft!
Heb je wel goede omheining in duitsland zodat ze niet weg kan lopen? heb je vast zelf al aangedacht
tomnaat schreef:geweldig nieuws lijkt me een perfecte plek voor haar.
Veel plezier met haar.
Maar toch dat ze nog melk produceerde dat zit mij niet echt lekker.
Het kan natuurlijk zijn dat ze schijnzwanger was.
maar ze kan natuurlijk ook zo mager zijn geweest door pups die haar helemaal leeg dronken.
Misschien komen er binnenkort weer meldingen daar in de buurt van loslopende pups?
(Sorry dat ik het zo zeg maar kwam even zo in me op)