Achtergelaten Cane Corso gevonden, Update p25: baas gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: Achtergelaten Cane Corso gevonden, Update p25: baas gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:17

Agh goss, dus ergens zijn er ook nog pups van Zora. Hoop niet bij dezelfde eigenaar..
Maaaaarr om positieft te blijven.. heel veel plezier met je prachtige nieuwe hond! Zora verdient het fijne plekje die jij geloof ik uitstekend kunt geven :)

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:23

Kimbers schreef:
Agh goss, dus ergens zijn er ook nog pups van Zora. Hoop niet bij dezelfde eigenaar..
Maaaaarr om positieft te blijven.. heel veel plezier met je prachtige nieuwe hond! Zora verdient het fijne plekje die jij geloof ik uitstekend kunt geven :)

Ja die mogelijkheid is er dus, maar zou ook schijnzwangerschap geweest kunnen zijn, zullen we wel nooit weten denk!

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:40

Heel fijn om te lezen dat Zora een mooi thuis gevonden heeft, hoop dat jullie heel lang van elkaar mogen genieten ;)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:02

ThessaKeizer schreef:
Ik zal me dan maar bekend maken, ben niet een heel erg actieve poster op bokt maar ik lees wel veel topics en dit topic heb ik dan ook volledig gevolgd.
Ik ben Thessa, bijna 36 jaar, heb twee paarden, drie honden, drie katten en twee konijnen en oh ook nog een vriend :P
Wij staan op het punt (aanstaande vrijdag) om naar Duitsland te verhuizen. Ik heb daar een vrijstaand huis met 4 paardenstallen, een rijbak en 10.000m2 grond gekocht en dus is daar best een plekje voor nog een hond, dit was sowieso al het plan en ook om er eentje uit het asiel te halen, dus toen ik dit topic las en de foto's van Nora zag, was ik verkocht. Een aantal weken geleden al contact opgenomen over haar met desbetreffend asiel en hen mijn gegevens en wat ik haar kon bieden gemaild. Nu ontving ik afgelopen vrijdag een mail of ik kennis wilde komen maken, dus dat is vandaag gebeurt. Mijn honden ook meegenomen natuurlijk en de klik was er eigenlijk meteen, ze hebben heerlijk gespeeld en Nora is echt een schatje, super vrolijk en heel zachtaardig. Nou de mensen in het asiel vonden het gelukkig ook een goede match en alle paperassen hebben we meteen afgehandeld! Vrijdag, de dag van de verhuizing haal ik haar op, bewust dan pas zodat ze niet hier in de chaos komt en zodat straks alle honden meteen op een nieuwe plek komen met elkaar, tevens wordt Nora deze week nog rabiës geënt dan.
Ik kan nu natuurlijk niet wachten tot ik haar kan gaan halen en hoop dat ik haar nog heel veel jaren een fijn huis kan bieden!! :j

Top Thessa!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:24

Thessa: geweldig, gefeliciteerd en veel plezier met haar!!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:28

Nog even contact gehad met het asiel, ik ga straks weer even lekker met haar wandelen en morgenochtend ook! Ik zal proberen wat foto's te maken!

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 11:08

Je bent een topper Thes. Ik wens je alle plezier van de wereld met haar op je nieuwe droomstekkie.

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:04

wat fijn zeg , lijkt me een geweldig plekje waar jullie gaan wonen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:06

Wat een goed nieuws! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:17

gefeliciteerd en fijn dat Zora een goed plekje krijgt.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:26

prachtig nieuws veel plezier met haar

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:47

wat top dat ze een nieuw stekje heeft gevonden waar ze mag blijven en oud worden..
thessa wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:56

Fijn dat je deze hond ene kans geeft
Veel plezier met Zora!!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:42

Nou vanmorgen ben ik heerlijk met Zora wezen wandelen. Ze vind sommige dingen nog best spannend maar is snel te overtuigen. Verder is het echt een hele vrolijke hond die graag achter balletjes en stokken aanrent, ze is ook echt ontzettend lief en zacht van karakter en luistert ook nog eens goed, ze kent de commando's zit, af, pootje en hier. Doet het ook direct en kwipelt er constant bij. Ik begrijp echt niet waarom deze hond is gedumpt, het is een schat! Ze is nog wel wat voorzichtig naar mensen toe maar accepteerd eigenlijk alles, je kunt haar zo aanlijnen, etensbak weghalen en pakt een koekje heel rustig en erg dankbaar aan :j Morgenochtend ga ik ook weer even met haar wandelen, ik heb een paar foto's gemaakt van mijn knappe nieuwe aanwinst:

Afbeelding

Afbeelding

Leuk is ze he :D
Ze is best groot maar wel heel slank en lang gebouwd.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:47

veel geluk met haar. Ik vind haar wel iets van een duitse dog weg hebben.

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:51

super dat ze een tweede kans heeft gekregen en dat je die haar hebt gegeven,succes en veel plezier met haar .

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:05

Ze lijkt wel een beetje op mijn hond. Vooral de wenkbrauwen en de rimpeltjes op haar hoofd. Haar snuit is iets langer maar heeft wel dezelfde vorm. Mijn hond is een kruising stafford, rottweiler, bull mastiff en boxer.

Zora is echt bloedmooi, helemaal mijn type hond! En ze ziet er ook zeker uit als een goedzak :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:09

Ach, wat een scheet!! Ik ben blij dat ze bij jullie een fijn nieuw thuis krijgt en zo te zien krijgen jullie er een geweldige hond bij. Helemaal TOP!!!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:12

Kimbers schreef:
Ze lijkt wel een beetje op mijn hond. Vooral de wenkbrauwen en de rimpeltjes op haar hoofd. Haar snuit is iets langer maar heeft wel dezelfde vorm. Mijn hond is een kruising stafford, rottweiler, bull mastiff en boxer.

Zora is echt bloedmooi, helemaal mijn type hond! En ze ziet er ook zeker uit als een goedzak :)

Ik heb zelf twee Amerikaanse staffords en ik vind haar daar niet veel van hebben, ze heeft een langere snuit, ook wat smaller, grotere ogen en een heel lang slank lijf met lange, niet grove poten. Ik vind het nog heel moeilijk te bepalen, maar 1 ding is zeker, ze is hartstikke knap!! Je verdrinkt haast in haar mooie ogen <3

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:49

geweldig nieuws lijkt me een perfecte plek voor haar.
Veel plezier met haar.

Maar toch dat ze nog melk produceerde dat zit mij niet echt lekker.
Het kan natuurlijk zijn dat ze schijnzwanger was.
maar ze kan natuurlijk ook zo mager zijn geweest door pups die haar helemaal leeg dronken.
Misschien komen er binnenkort weer meldingen daar in de buurt van loslopende pups?
(Sorry dat ik het zo zeg maar kwam even zo in me op)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:52

Wat is ze toch een plaatje!!! En wát een vriendelijke uitstraling heeft ze!!! <3
Ik ben zó ontzettend blij dat ze zo snel een nieuw baasje heeft gevonden! *\o/*

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:01

hier krijg ik echt een warm hart van ben zo vreselijk blij dat zora weer een fijn huisje heeft!

Heb je wel goede omheining in duitsland zodat ze niet weg kan lopen? heb je vast zelf al aangedacht :o

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:19

xEline schreef:
hier krijg ik echt een warm hart van ben zo vreselijk blij dat zora weer een fijn huisje heeft!

Heb je wel goede omheining in duitsland zodat ze niet weg kan lopen? heb je vast zelf al aangedacht :o

Ja dat zit wel goed! Er komt een apart omheind stuk voor de honden want die van mij zijn die vrijheid ook niet gewend en dan is de kans op weglopen zeker aanwezig!!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:26

tomnaat schreef:
geweldig nieuws lijkt me een perfecte plek voor haar.
Veel plezier met haar.

Maar toch dat ze nog melk produceerde dat zit mij niet echt lekker.
Het kan natuurlijk zijn dat ze schijnzwanger was.
maar ze kan natuurlijk ook zo mager zijn geweest door pups die haar helemaal leeg dronken.
Misschien komen er binnenkort weer meldingen daar in de buurt van loslopende pups?
(Sorry dat ik het zo zeg maar kwam even zo in me op)

Ik probeer daar maar niet over na te denken, dat is alleen maar giswerk, de mogelijkheid is er inderdaad maar niets wijst erop dat er pups los zouden lopen, ook hier is naar gezocht maar geen spoor van puppies in ieder geval!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:29

veel plezier met je nieuwe spulletje!