vrouwke schreef:alle weken gewoon kunnen volgen en nu stoort het beeld komt omdat nu iedereen zit te kijken. nu heeft iedereen tijd.
dit topic is het vermaak van de avond...heb dat hele nijlpaard nog niet eens gechecked, dit is veel te leuk *gaat gauw nijlpaard checken*-edit- ik volg jullie wel
vanLotje schreef:dit topic is het vermaak van de avond...heb dat hele nijlpaard nog niet eens gechecked, dit is veel te leuk *gaat gauw nijlpaard checken*het is een neushoorn toch?
takkie_muis schreef:ik ga niet meer switchenvan cam , ik wil geen risico lopen hahaof je neemt gewoon 3 vensters met elk een andere webcam
saskiakefie schreef:takkie_muis schreef:ik ga niet meer switchenvan cam , ik wil geen risico lopen hahaof je neemt gewoon 3 vensters met elk een andere webcam heb ik ook. werkt wel heel goed
saskiakefie schreef:takkie_muis schreef:ik ga niet meer switchenvan cam , ik wil geen risico lopen hahaof je neemt gewoon 3 vensters met elk een andere webcam slimme saskia haha
bij mij doen ze het nog aardig goed ik switch wel gewoon hoor, als ik nog 2 andere vensters moet openen, gaat het denk niet goed komen
Ik volg Saar nu ook al een paar dagen, en vind haar nu ook onrustiger lijken.Ze ligt nu wel helemaal plat zeg!
vrouwke schreef:cam 1 en 2 doen het goed 3 krijg ik nietoei ze schiet de kleine zo dadelijk tegen de deur aan als hij/zij nu al komt!
Sjors493 schreef:vanLotje schreef:dit topic is het vermaak van de avond...heb dat hele nijlpaard nog niet eens gechecked, dit is veel te leuk *gaat gauw nijlpaard checken*het is een neushoorn toch? ooops
waarm staat er geen camera bij de deur??nu zie ik haar kont niet..spannend.. en in 15min. veel onrustiger geworden!
Loran schreef:3enne eten geldt niet altijd;)had ik bij beide bevallingen ook tot laatste moment hahaOké Ja ik heb het alleen vaak bij schapen gezien geen idee of het verschillend is.