Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shilady schreef:Lezen daks!
Ts haar vriend wil die kat houden het is zijn kat!
Zij heeft er dus eigenlijk niks over te bepalen...
ts kies nou voor jezelf
laat die jongen en zn kat achter en geef hem het nakijken
je hoeft dit niet langer te pikken is toch hardstikke zonde van je spulletjes?
Sharon89 schreef:Volgens mij denk jij dat als je een kitten koopt dat ie dan meteen zindelijk is!
En volgens mij denk je ook dat je maar allerlei dieren erbij aan kan schaffen en dat de rest het niet interesseert...
Misschien je tassen IN een kast leggen...
heb je de kat al eens met z'n hoofd door de pis gehaald? Heb ik een keer bij die van mij gedaan, ze vond het zo erg dat ze zich zelf de hele middag ging schoon likken en vervolgens heeft ze het zelden gedaan...
_San87_ schreef:TS heeft verteld dat het dier medisch helemaal onderzocht is en dat er niks gevonden is. Hoe ver moet je gaan?
marijkedam schreef:_San87_ schreef:TS heeft verteld dat het dier medisch helemaal onderzocht is en dat er niks gevonden is. Hoe ver moet je gaan?
Ik heb de posts van TS nagekeken, maar kan hier niks over terug vinden.
Ik heb in het begin van het topic al eens geroepen dat ze de kat zou kunnen laten onderzoeken, maar daar heb ik geen enkele reactie van TS op gehad.
Mijn kat heeft hetzelfde probleem gehad, en dat is nu opgelost. Maar je moet wel even moeite erin steken om het op te lossen.
JunkDeLuxe schreef:Zo makkelijk? We lopen al anderhalf jaar te klieren met dat beest, en ja, ik ben het helemaal zat.
Natuurlijk is ze meerdere malen naar een DA geweest, zie ik er stom uit? Als ik zeg, het is niks medisch, dan zeg ik dat niet omdat ik dat gewoon wil zeggen hoor.
Mindfields schreef:Als ik het zo lees zijn jullie niet zo goed in dieren opvoeden, of begrijpen...na je laatste post valt het me toch wel op hoeveel van dit soort problemen jullie met dieren hebben/gehad hebben.
Ik heb een paar herplaatshondjes in huis en ja...door omstandigheden van vroeger doen die ook wel eens iets in huis, en ja, ook als de achterdeur openstaat en ze dus gewoon naar buiten kunnen. Ik ruim het gewoon op en maak er geen probleem van. heb ooit een kat met blaasgruis gehad, en die pieste op een gegeven moment ook echt het hele huis onder...tja kon het beestje niks aan doen. Bijna elk dier wordt overigens op een gegeven moment incontinent hoor, als ze echt oud worden dan gaan die functies sterk achteruit en laten ze vaak hun pies lopen, soms maar een paar druppeltjes maar soms ook heel veel. Doe jij je dieren dan weg? Vraag ik me nu af na je laatste post.
Wuis schreef:Sharon89 schreef:Volgens mij denk jij dat als je een kitten koopt dat ie dan meteen zindelijk is!
En volgens mij denk je ook dat je maar allerlei dieren erbij aan kan schaffen en dat de rest het niet interesseert...
Misschien je tassen IN een kast leggen...
heb je de kat al eens met z'n hoofd door de pis gehaald? Heb ik een keer bij die van mij gedaan, ze vond het zo erg dat ze zich zelf de hele middag ging schoon likken en vervolgens heeft ze het zelden gedaan...
Ik zal jou eens met je hoofd door je eigen pis halen. Serieus, als je zulke dingen doet en ook nog echt denk dat het helpt zit er een steekje los en vraag ik me af wat je met een huisdier doet.
marijkedam schreef:_San87_ schreef:TS heeft verteld dat het dier medisch helemaal onderzocht is en dat er niks gevonden is. Hoe ver moet je gaan?
Ik heb de posts van TS nagekeken, maar kan hier niks over terug vinden.
Ik heb in het begin van het topic al eens geroepen dat ze de kat zou kunnen laten onderzoeken, maar daar heb ik geen enkele reactie van TS op gehad.
Mijn kat heeft hetzelfde probleem gehad, en dat is nu opgelost. Maar je moet wel even moeite erin steken om het op te lossen.

MamboBeach schreef:Mindfields schreef:Als ik het zo lees zijn jullie niet zo goed in dieren opvoeden, of begrijpen...na je laatste post valt het me toch wel op hoeveel van dit soort problemen jullie met dieren hebben/gehad hebben.
Ik heb een paar herplaatshondjes in huis en ja...door omstandigheden van vroeger doen die ook wel eens iets in huis, en ja, ook als de achterdeur openstaat en ze dus gewoon naar buiten kunnen. Ik ruim het gewoon op en maak er geen probleem van. heb ooit een kat met blaasgruis gehad, en die pieste op een gegeven moment ook echt het hele huis onder...tja kon het beestje niks aan doen. Bijna elk dier wordt overigens op een gegeven moment incontinent hoor, als ze echt oud worden dan gaan die functies sterk achteruit en laten ze vaak hun pies lopen, soms maar een paar druppeltjes maar soms ook heel veel. Doe jij je dieren dan weg? Vraag ik me nu af na je laatste post.
Nou, als ze oud zijn dan zijn ze op een gegeven moment ook op. Denk jij dat het voor een dier fijn is om eerst altijd zindelijk te zijn en dan niet? Maar dat kun je toch ook niet vergelijken?
En dat het iets medisch MOET zijn, daar geloof ik geen bal van. Het kan ook uiting zijn van iets anders, eenzaamheid of dergelijke.
Sharon89 schreef:Ik pis niet overal op en over hoor. Doe het netjes op een toilet.
Bij veel katten is het niet medisch.
Mijn kat is gewoon een verwend nest, als je 1 dag de kattenbak niet schoon maakt gaat ze ervoor zitten plassen.
Als je boos op een kat word weet het niet meer wat ie fout heeft gedaan, daarom heb ik haar een keer door de plas gehaald, en ze weet nu echt wel dat wij
dat niet pikken. En ze doet het netjes in de bak nu.
Sharon89 schreef:Ik pis niet overal op en over hoor. Doe het netjes op een toilet.
Bij veel katten is het niet medisch.
Mijn kat is gewoon een verwend nest, als je 1 dag de kattenbak niet schoon maakt gaat ze ervoor zitten plassen.
Als je boos op een kat word weet het niet meer wat ie fout heeft gedaan, daarom heb ik haar een keer door de plas gehaald, en ze weet nu echt wel dat wij dat niet pikken. En ze doet het netjes in de bak nu.