Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Breghje schreef:Wat draai ik om dan? Als ik een pb zou krijgen van persoon A dat persoon B mij negatief bespreekt dan roest me dat echt volkomen aan mijn reet. En wie wat dan daarvan denkt vind ik ook niet echt spannend eerlijk gezegd. Ik zal best over de tong gaan her en der, trouwens van her weet ik het zeker
, dus daar hoef ik al niet wakker van te liggen. En of die persoon dan vriendjes en dinnetjes erbij gaat halen omdat men het zelf niet afkan, ook al niet interessant.
Oh, maar pb's en msn gesprekken vind ik ook uiterst vermakelijk hoor.Zelfs gewèldig als je die dan weer te lezen krijgt. Maar openlijk leugens en aanvallen in topics zetten, welke dan ook..... dan tem ik. Ook als ik zie dat ze het over een ander dan mezelf hebben. Geen probleem mee.
slimmerik schreef:Ik weet dat degene die het hardste roepen dat het kinderachtig en zielig is, zich zelf er ook aan schuldig maken. Maar ik kom er gewoon voor uit
slimmerik schreef:Hangt ervan af of ik aanvaringen heb gehad. Gebeurd dus echt niet elke week. Zeker de laatste maanden niet meer. Maar dat zal dan ongeveer het gemiddelde zijn. Maar mijn naam controleer ik denk ik wel 1 keer in de week.
Ayasha schreef:![]()
Dat vind ik wat paranoya eerlijk gezegd.
Denk dan toch dat je bokt iets te belangrijk vindt dan goed is voor je.
slimmerik schreef:Hangt ervan af of ik aanvaringen heb gehad. Gebeurd dus echt niet elke week. Zeker de laatste maanden niet meer. Maar dat zal dan ongeveer het gemiddelde zijn. Maar mijn naam controleer ik denk ik wel 1 keer in de week.Kun je ook meteen zien waar je genoemd wordt en daar eventueel op reageren. Ben zo heel leuke topics tegengekomen hoor
En gezellig meegedaan daarna daar.