De moeizame sfeer op BB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:00

Ik weet dat degene die het hardste roepen dat het kinderachtig en zielig is, zich zelf er ook aan schuldig maken. Maar ik kom er gewoon voor uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:12

MamboBeach schreef:
Diegene zei in haar HK-topic dat er een heks in haar PB-box zat! _O- Ik heb me bescheurd!

_O- _O-
Lachen hoe wist je dat het om jou ging :')

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:13

Daarom denk ik:
Betteke schreef:
En ze zat er niet ver naast MB, je bent ook een heks. :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:28

slimmerik schreef:
Breghje schreef:
Wat draai ik om dan? Als ik een pb zou krijgen van persoon A dat persoon B mij negatief bespreekt dan roest me dat echt volkomen aan mijn reet :D . En wie wat dan daarvan denkt vind ik ook niet echt spannend eerlijk gezegd. Ik zal best over de tong gaan her en der, trouwens van her weet ik het zeker :D , dus daar hoef ik al niet wakker van te liggen. En of die persoon dan vriendjes en dinnetjes erbij gaat halen omdat men het zelf niet afkan, ook al niet interessant.

Oh, maar pb's en msn gesprekken vind ik ook uiterst vermakelijk hoor. :D Zelfs gewèldig als je die dan weer te lezen krijgt. Maar openlijk leugens en aanvallen in topics zetten, welke dan ook..... dan tem ik. Ook als ik zie dat ze het over een ander dan mezelf hebben. Geen probleem mee.

Echt? Meen je dat nou serieus?? Nou ik moet heel erg eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik daarvoor zelf een veel te leuk leven heb en genoeg te doen gedurende elke dag, dan om iedereen waar ik eens een discussie mee heb/of heb gehad te moeten volgen, en uitpluizen wat die waar misschien over mij zegt. Daar wordt je toch zuur van lijkt me, bedoel... wat een ander doet of zegt over mij ... echt... die oxidatie werkt perfect wat dat betreft.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:33

Nou idd Breghje, het is maar internet en vaak gaat het over mensen die je niet eens irl kent. Ik ga daar ook geen tijd en energie insteken, mijn echte leven is veel leuker. ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:37

Het is geen levenstaak hoor. Gewoon hobby het bokken :D Ik heb aardig wat posten dat klopt. Maar heb dan ook bijna een half jaar plat gelegen. En dan is het natuurlijk helemaal een leuk tijdverdrijf :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:00

Ayasha schreef:
MamboBeach schreef:
Ik vind dat een beetje zielig, maargoed wie ben ik?

:D

MamboBeach!

onze soep gaat echt opraken maar hier ben ik het mee eens, dat vind ik dan weer ver gaan. :) kom je het eens tegen dan kan ik het me voorstellen maar....

:')

Nieuw soepie! :P

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:01

slimmerik schreef:
Ik weet dat degene die het hardste roepen dat het kinderachtig en zielig is, zich zelf er ook aan schuldig maken. Maar ik kom er gewoon voor uit :D

Ik roep dat ik het kinderachtig vindt, zeg maar waar ik me er schuldig aan maak... Als ik iets niet doe hoef ik er ook niet voor uit te komen, toch?

Echwel

Re: De moeizame sfeer op BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:06

Ik dacht dat we hier een gezamelijke paardenhobby hadden en niet een Sherlock-hobby.
Valt mij toch op dat de mensen die de paardenhobby dus niet hebben meer op dit soort dingen let, degene die dat wel hebben sluiten bokt gewoon en gaan lekker met hun paard ontspannen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:24

Ik Sherlock niet. Ik tem als ik ze toevallig tegenkom. :D En aan temmen is niets mis hoor. Helpt gewoon de sfeer te verbeteren en de rotte appels er tussenuit te halen. Jullie onderschatten het cyberpesten en de gevolgen daarvan gewoon. Als je je aan de regels houdt kan je toch niets gebeuren? En overschrijdt je die en je wordt gesnapt, dan moet je gewoon de gevolgen zonder te miepen dragen vind ik. Dat geldt voor de hele maatschappij.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:26

Toevallig tegenkomen in een HK-topic... >;)

Ach, een betere wereld begint bij jezelf... :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:30

Maar hoe kom je ze dan toevallig tegen als je niet Sherlockt ;) ? Ik bedoel, ik kom dat soort dingen nooit tegen, en ik huppel toch ook best door een varieteit van topics.

Cyberpesten is idd een hels iets dat ben ik helemaal met je eens :j , maar dat lijkt me meer iets voor de politie of dergelijke instanties dan voor Bokt, gezien Bokt zo i zo niets doet met bedreigingen ed, en wordt iemand geband is een sa snel genoeg gemaakt lijkt me. Dus dan verzet je imho alleen het probleem maar, het lijkt me dat het dan ondergronds toch verder gaat, via pb bijvoorbeeld. En daar kan dan niemand bij.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:35

Ik tik regelmatig de naam in van een tegenstander in de zoekfunctie. Zie dan inderdaad die naam wel eens b.v. genoemd worden in een HK topic. Is dat dan toevallig negatief, dan tem ik ja. Gebeurt niet vaak maar is in de 5 jaar dat ik bok misschien 2 of 3 keer gebeurd.

Hou wel regelmatig mijn naam in de gaten inderdaad. Die wordt trouwens zelden of nooit negatief in HK topics genoemd hoor :D Maar stuit ik met bepaalde zoekfuncties op dergelijke posten dan tem ik gewoon. En ik weet dat mijn posten tot op de letter nageplozen worden (ook in mijn HK topic en op andere forums), dus als diegenen dan eens in de fout gaan dan "hangen" ze :D Hebben ze eer van hun werk toch? En het team bepaalt tenslotte wat ermee gebeurd. Zal echt niet altijd bestraft worden denk ik :D

Kost me nog geen 2 minuten per week. Is echt een kleine moeite.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:42

Maar het heeft toch je interesse slimmerik? Dat je het 1 keer in een jaar doet of nav iets. Maar iedere week controleren... Nee, dat gaat mij te ver.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:45

Hangt ervan af of ik aanvaringen heb gehad. Gebeurd dus echt niet elke week. Zeker de laatste maanden niet meer. Maar dat zal dan ongeveer het gemiddelde zijn. Maar mijn naam controleer ik denk ik wel 1 keer in de week. :j Kun je ook meteen zien waar je genoemd wordt en daar eventueel op reageren. Ben zo heel leuke topics tegengekomen hoor :j En gezellig meegedaan daarna daar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:47

slimmerik schreef:
Hangt ervan af of ik aanvaringen heb gehad. Gebeurd dus echt niet elke week. Zeker de laatste maanden niet meer. Maar dat zal dan ongeveer het gemiddelde zijn. Maar mijn naam controleer ik denk ik wel 1 keer in de week. :j

:oo := Dat vind ik wat paranoya eerlijk gezegd. :+
Denk dan toch dat je bokt iets te belangrijk vindt dan goed is voor je. :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:48

Absoluut niet. Men vindt mij vaak heel belangrijk. En dat boeit me dan weer :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:52

Ayasha schreef:
:oo := Dat vind ik wat paranoya eerlijk gezegd. :+
Denk dan toch dat je bokt iets te belangrijk vindt dan goed is voor je. :)

Pfoeh inderdaad :o
Maar Slimmerik, denk je niet dat als er iemand ECHT over je roddelt, dat ze dan je hele naam gebruiken? Ik zou het in jou geval over S hebben of over die clevere ofzo... Je mag mijn berichten naspitten hoor :D

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:57

Daar ben ik niet bang voor hoor. Ik ben er ook niet speciaal naar op zoek. Het is gewoon als ik het toevallig tegenkom. Dat ik in de zoekfunctie af en toe mijn naam intik is puur om voor mij interessante topics tegen te komen. Al is het maar in het --wie heeft de mooiste ava-- topic _O-

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:57

Krijg toch het gevoe ldat in de volgende spreuk dan idd wel een vorm van waarheid zit
"Paranoids are people too; they have their own problems. It's easy to criticize, but if everybody hated you, you'd be paranoid too".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:58

Voel me niet aangesproken Echwel :D Maar een leuke spreuk :D Is dat een spreuk die je ooit toegezonden is?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 11:04

slimmerik schreef:
Hangt ervan af of ik aanvaringen heb gehad. Gebeurd dus echt niet elke week. Zeker de laatste maanden niet meer. Maar dat zal dan ongeveer het gemiddelde zijn. Maar mijn naam controleer ik denk ik wel 1 keer in de week. :j Kun je ook meteen zien waar je genoemd wordt en daar eventueel op reageren. Ben zo heel leuke topics tegengekomen hoor :j En gezellig meegedaan daarna daar.

Je zoekt je eigen naam dan gewoon in de zoekfunctie ofzo? Weet geen eens hoe je dat doet. :') BlonT! ;)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 11:45

Ik heb niet eens tegenstanders, ik heb discussiepartners. :D Als je er veel plezier mee hebt Slimmerik, dan zou ik zeggen blijf doorgaan :D , voor mij gaat dat écht nét een dikke tand te ver. Véél te ver. Als ik al zo belangrijk zou zijn voor anderen, dan vindt ik dat het probleem van die anderen, niet van mij. Ik ga me daar dus ook niet druk om maken met nazoeken, uitpluizen ed... Nee, dat is definately NOT mij cup of tea.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:50

Breghje schreef:
Ik ga me daar dus ook niet druk om maken met nazoeken, uitpluizen ed... Nee, dat is definately NOT mij cup of tea.

Je doet nu toch wel aannames en probeert me iets toe te schuiven waar ik me niet aan herken. Kijk zo gemakkelijk gaat het nou. ;)

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:52

Ach ieder zijn hobby toch? IRL kijkt de een ook sneller op als zijn naam genoemd wordt dan de ander.