Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:weet iemand toevallig het prijsverschil tussen R.C en Orijen?
aerdenhout1 schreef:Dat is maar net waar ik het tegenkom.
Of mijn paarden voer leverancier heeft een aanbieding, of in de supermarkt.
Ik heb al eens de div. diners vergeleken met elkaar en de duurste en goedkoopste waren zowat identiek qua samenstelling.
Ook het blikvoer is zowat identiek!
Het lekkerste vinden ze de vierkante verpakking van de A.H van nog geen euro. Dat vermengt met een diner soort is binnen no time op!
Erger nog...ik heb laatst een duur merk gekocht van royal caine en dat lusten ze niet!
mikster schreef:Wij hebben sinds kort een puppy, een maltezer. Zij kreeg van de mensen waar wij ze gehaald hebben Pedigree puppybrok. Nu is mijn partner daar niet zo van te spreken omdat er teveel zout in zou zitten. Heb dit ook op internet gelezen dat het zoutgehalte van Pedigree vrij hoog is. Haar ontlasting is prima op orde en ze poept gemiddeld 3 keer per dag een mooiedrol. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken en over werkelijk waar over ieder voer lees ik wel iets slechts. Ik weet nu echt niet welke keus wij moeten maken. Doorgaan met Pedigree, overstappen op Hills, Royal Canin, Smolke, of Prins?
Wat geven jullie jullie hond/pup en wat zijn de ervaringen? Ook slechte ervaringen zijn welkom?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon zo snel geen topic vinden.