suuzepuus schreef:ik ga ff met mn kat en hond naar buiten! daaaaag
Ik ga ook zo!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jillyz199 schreef:Ik vind dat katten buiten horen. Het zijn geboren jagers. Hoeveel mijn katten wel geen vogeltjes muizen, ratten, kikkers etc. hebben gevangen. Laatst hadden we een auto verkocht en toen lag alles daar onder. Of als ze 'm mee naar binnen nemen en dan voor m'n kamer leggen. Dat vind ik aan de ene kant wel aardig vies maar aan de andere kant ook lief van 'm. Ik krijg dan een cadeautje van 'm dat is toch lief?
LYSANNO schreef:Klopt.

MamboBeach schreef:Jullie willen ons door de strot heen drukken geen katten meer naar buiten te doen. Dan ga ik het juist alleen maar meer doen!Is gekheid, maar ach mensen, je druk maken om je eigen leven is al druk genoeg...
Ik wil alleen maar weten waarom iemand zijn kat binnenhoud en een ander buiten.
IndianLady schreef:Ja en (sommige van) jullie vinden dat wij onze binnenkatten het leven verpesten. Dus.......
ZDit is gewoon iets waar beide partijen nooit uit zullen komen. Ik hoop alleen dat buitenkateigenaren ook snappen dat niet lang alle buren zo blij zullen zijn met jullie katten.
MamboBeach schreef:Fiffill schreef:Dat vind ik erg triest van je MB, kinderen gaan dingen expres doen als ze het niet mogen maar ik had van jou wel wat meer verwacht...
En ik gun alle katten een mooi leven. Zou ook best zelf een kat willen hebben, maar die komt dan ook de tuin niet uit.
Waarom lees jij selectief Fiffill? Lees nog een keer alles in zijn geheel. Dit vind ik niet aardig van je.
opisop_shop schreef:katten met kinderen of paarden vergelijken vind ik echt een appels&peren kwestie

Fiffill schreef:Ik heb geen kat.
Sorry, maar zie jij niet in hoe vervelend het is als jouw kat iemands konijn opeet.Jij vind het toch ook niet leuk om je kat te verliezen....
En dan zouden al die konijnen in hokken, al die andere beesten in hokken ook zielig zijn... misschien moeten we maar helemaal geen dieren meer gaan houden...
LYSANNO schreef:Bellatrix schreef:
Ik vind je erg negatief tegenover huiskatten...nu zeg je weer dat wij zijn leven verpesten als we ze binnenhouden.
Klopt.
MamboBeach schreef:Jullie willen ons door de strot heen drukken geen katten meer naar buiten te doen. Dan ga ik het juist alleen maar meer doen!Is gekheid, maar ach mensen, je druk maken om je eigen leven is al druk genoeg...
Bellatrix schreef:LYSANNO schreef:Klopt.
Nou, dan verpest ik in jou ogen mijn katten...prima, als jij dat zo ziet.
Ik kijk nu naar mijn katten en dan heb ik een andere mening.MamboBeach schreef:Jullie willen ons door de strot heen drukken geen katten meer naar buiten te doen. Dan ga ik het juist alleen maar meer doen!Is gekheid, maar ach mensen, je druk maken om je eigen leven is al druk genoeg...
Ik probeer helemaal niemand iets door de strot te drukken.![]()
Ik wil alleen maar weten waarom iemand zijn kat binnenhoud en een ander buiten.
) onze konijnen die regelmatig buiten lopen aanvallen. Ik zou me meer zorgen maken over die mensen die per se hun hond uit willen laten achter ons huis, waar het dus verboden is
. Als zo'n hond mijn tuin in komt, dan vrees ik wel het ergste voor mijn konijnen. Maar goed, als ze rondlopen hoort de poort dicht te zijn, dat scheelt.
Pistasche schreef:Fiffill schreef:Weet jij wat je kat buiten doet dan?
De enige tuinen waar ze inzit is die van ons en die van de buren en daarbuiten komt ze niet of amper. En mensen met konijnen, passen zich aan, goed afgesloten hokken en een net over de ren, buren geen last, wij geen last, konijnen buiten, katten buiten. Waarom zou je je niet een beetje aanpassen, zoveel moeite is het niet zeg. Ik heb al 2 konijnen gehad die zijn aangevallen door katten en daarna bij de DA terecht kwamen, nou jammer dan ik had maar een net over de ren moeten doen. Je kan die kat toch niet de schuld geven, en de eigenaren ook niet want op sommige dingen heb je nou eenmaal geen controle

IndianLady schreef:Elk dier heeft een andere behoefte, of ga jij ook tegen eightlegged zeggen dat ze haar spinnen en andere diertjes maar naar buiten moet laten, want tja ook slangen en spinnen en reptielen hebben ook een terratorium. En een terrarium is dan eigenlijk ook te klein. Of omdat het geen aaibare dieren zijn geld dit hele verhaal niet voor hun?

dejavu schreef:Volgens mij ben ik de enige die het blijkbaar geen punt vind om af en toe een kattendrolletjes te vinden in de tuin.
Ik ga geen lelijk gaas over mijn prachtige tuin leggen, dat vind ik foeilelijk. Dan vind ik liever zo nu en dan een drol. Lekker belangrijk. (En dat terwijl ik heel zuinig en trots op mijn tuin ben.)
:
)
:
:
: http://www.boomloosrijden.nl/boomloosri ... n/maya.JPG
: http://www.boomloosrijden.nl/boomloosri ... kamer3.JPG
LYSANNO schreef:Diablo@ Dat heb ik dan maar verpest. Mijn kat heeft teminste die jaren een voortreffelijk leven gehad.