lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Myca

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:17

Jeetje Kimmie,
Ik heb net genoten van de foto's van je vorige topic en nu werd ik door medebokkers gewezen op deze wending.
Wat ontzettend rottig voor jullie. Heel veel sterkte met die kleine hummel!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:30

oooh Femke wat een rottige uitslag. En die kleine uk ligt zo zalig op haar kluifje te knabbelen, helemaal onbewust van wat ere gaande is...

Sterkte meis. :n

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:34

Ooh, ik vind het zo verschrikkelijk om te lezen..
Dat ze zich nog zo puppy'ig gedraagt! Nog zo lekker vrolijk is..
En dat het gewoon zo'n rot draai krijgt.. |(

Nogmaals, héél veel sterkte.. Y;(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:34

Wat is het toch een prachtige pup.
Ik hoop dat jullie ondanks jullie vreselijke verdriet toch nog van haar kunnen genieten.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:36

Femke, ik vind het heel erg voor je.

Ik kan je nog een tip geven voor als je ook maar een heel klein beetje twijfelt aan de diagnose. Ga dan naar dr Abma in Vriezenveen.
Dit is een holistisch dierenarts. Ik zeg beslist niet dat de diagnose niet klopt maar als je ook maar 1% twijfelt dan wil je alles geprobeerd hebben. Toch?
Hij heeft onze kat die volgens verschillende dierenarts kattenaids had onderzocht en kwam tot een heel andere diagnose. Wij twijfelden toendertijd aan kattenaids omdat we al onze 7 katten hadden laten testen en geen van de anderen was besmet. Hij bleek gelijk te hebben en de kat is genezen.

Als je 100% zeker bent van de diagnose heeft het misschien geen zin meer, aan de andere kant, baat het niet dan schaadt het ook niet.

Heel veel sterkte toegewenst.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:42

Was net aan het kijken naar je topic van die lieverd.
Lees ik in 1x dit.
Wat een ontzettend vervelend nieuws!
Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
Geniet er van zolang het nog kan :(:)

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:46

Nee niet Kimmie!!
Wij hebben ook een Rottweiler en daarom had ik de foto's aan m'n vriend laten zien, hij vind haar ook prachtig.

Heel veel sterkte, dit wens je niemand toe!!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:48

Neeee!
Wat een rotbericht! Heel veel genieten van haar en elkaar!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 20:14

jullie gaan me misschien wel de allerslechtste hondenbaas van duitsland vinden,maar kimmie ligt aan het infuus...

ik kan het niet...mijn meisje,ze ziet er zo goed uit,ligt nog lekker te kluiven,zo speels...ik zag haar symptomen krijgen ,die ze een zondag ook kreeg,en ik kan het niet aanzien..

hoe kan ik nu aankijken hoe zo'n lief meisje,met zulke mooie ogen,langzaam achteruit gaat, |( |(

ik kan het gewoon niet...ik heb de DA gebeld met of ze toch nog een keer wilde spoelen,en die zei meteen ja,kom maar gelijk,dus kimmie ligt een nachtje aan het infuus,morgenochtend kunnen we haar ophalen en dan hebben we hopenlijk weer 3 dagen een goed hondje rondlopen..

en ja ik weet het,het is uitstel..ik weet het....ik weet het...

maar verd*mme wat is dit moeilijk...

|(

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:16

Ik ga duimen voor Kim, ik hoop dat ze het toch met een klein wondertje haalt! Je bent geen slechte baas, je bent simpelweg een dierenvriend :)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:16

Ik vind je geen slecht baasje hoor :n
Het is wel te begrijpen....en vooral als je weet dat ze er zo van opknapt en dan weer wellicht weer een paar dagen kan winnen....

Pas op dat het voor jezelf niet moeilijker en moeilijker gaat worden....(als dat nog kan tenminste)...

Pffff....... ;(

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:17

Iedereen doet waar hij/zij het prettigst bij voelt :(:) Dit is jou manier :)

Sterkte!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:20

Ik kan het heel goed begrijpen. Neem je tijd.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:23

kimmie261 schreef:
jullie gaan me misschien wel de allerslechtste hondenbaas van duitsland vinden,maar kimmie ligt aan het infuus...

ik kan het niet...mijn meisje,ze ziet er zo goed uit,ligt nog lekker te kluiven,zo speels...ik zag haar symptomen krijgen ,die ze een zondag ook kreeg,en ik kan het niet aanzien..

hoe kan ik nu aankijken hoe zo'n lief meisje,met zulke mooie ogen,langzaam achteruit gaat, |( |(

ik kan het gewoon niet...ik heb de DA gebeld met of ze toch nog een keer wilde spoelen,en die zei meteen ja,kom maar gelijk,dus kimmie ligt een nachtje aan het infuus,morgenochtend kunnen we haar ophalen en dan hebben we hopenlijk weer 3 dagen een goed hondje rondlopen..

en ja ik weet het,het is uitstel..ik weet het....ik weet het...

maar verd*mme wat is dit moeilijk...

|(

De allerslechtste? De ALLERBESTE bedoel je!
Ik vind echt dat jij goed je best hebt gedaan, het is ook gewoon zo balen, het zit je echt niet mee..
Ik hoop echt voor je dat er een klein wondertje gebeurd en dat Kimmie beter wordt.
Heel bokt is er voor je, dat weet ik zeker. :(:)

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:26

Ik snap je helemaal hoor.Zeker omdat ze nog zo jong
is en het nog zo goed doet.Als het al een hele ouwe hond is heb je er al sneller vrede mee.
Geniet nog van de laatste dagen en knuffel haar helemaal plat.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:30

Je bent absoluut geen slechte hondenbaas, je houdt gewoon ontzettend veel van je hondje, logisch toch? Ik zou precies hetzelfde doen!

Heel veel sterkte meis.. :(:)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:36

hele stomme vraag misschien..
maar is het niet mogelijk om haar om de zoveel dagen te blijven spoelen zodat ze nog een goed leven kan krijgen? net zoals bij mensen die vaak naar het ziekenhuis moeten om te spoelen..??

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 20:41

ja dat zou kunnen,maar dat zou betekenen dat ze om de 2 dagen een nacht in de kliniek moet doorbrengen,dat is gewoon bijna niet te doen,en voor een hond geen leven,en eigenlijk zou ze dan gedialyseert moeten worden,echt aan zo'n apparaat die heel het bloed zuivert,en dat gaat gewoon niet...

en kimmie wordt echt nooit meer beter,haar nieren zijn geen nieren,ze zal eraan dood gaan,alleen op dit moment kan ik het niet en is ze nog zo goed,ziet er zo goed uit...

ik kan haar niet laten gaan nog...

het doet zo'n vreselijke pijn...ik kan het niet omschrijven wat ik voel....

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:46

Je bent helemaal geen slechte hondenbaas, ben jij nou gek geworden!
Femke denk erom hoor, jij bent de beste die jouw dieren zich maar kunnen wensen..

Kimmie, Gambit, Friesje, Maestro, Heca! Je bent voor allemaal stuk voor stuk door het vuur gegaan.
Ik vind het ongelooflijk knap dat je het nog probeert en Kimmie geeft zelf nog niet op, want anders was ze er nu al niet meer.

Jouw hondje vecht voor haar leven, hoe onbezonnen dat misschien ook moge zijn.
Maar ze probeert het wel en jij doet juist wat hoort, je geeft haar een kans om zelf te bepalen wanneer het goed geweest is!

Ik ben er voor jullie .. knuffels en alle liefde van hier .. Belinda :+:

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:48

ah wat sneu!
en ik vind je echt geen slechte baas omdat je haar helpt!
ik leef met je mee (zelf ook z'n situatie gezeten..) en wens je heel veel sterkte de komende tijd :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:51

Hou eens even snel op, je mag jezelf geen slechte baas noemen. Niet als je ziet wat jij allemaal voor Kimmie over hebt. :) :(:)

Ik duim, net als vele andere hier, voor een wondertje, dat Kimmie voorlopig nog vrolijk rond kan lopen. Het is niet egoistisch dat je zo lang mogelijk van haar wilt genieten zo lang het nog goed gaat. :)

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:56

Ik heb heel je verhaal gelezen en ik heb ontzettend met je te doen. Ik vind je een goede baas, die echt alles voor haar pup over heeft, maar dan moet je ook goed beseffen dat echte liefde ook weten is wanneer je iets los moet laten.

Dus geniet nog een paar dagen van je mooie meid, maar probeer dan heel sterk te zijn, want jij zult haar moeten laten gaan.

Heel veels sterkte.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:58

Ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor, je moet jezelf niet schuldig gaan voelen omdat je haar leven nog een paar dagen wilt rekken. Je merkt zelf echt wel wanneer het genoeg is en heb je ondertussen naar het afscheid kunnen werken, al zal het afscheid heus erg zwaar zijn. Je hebt nu nog enkele dagen heel intens van haar kunnen genieten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:01

Je bent de beste baas... je doet alles voor Kimmie en dat is al meer dan vele mensen doen.

Maar wees eerlijk naar jezelf en naar Kimmie toe... als je ziet dat het echt niet gaat wees dan wel een eerlijke baas hoeveel pijn het je ook doet.

Ik weet voor wat voor beslissing je staat. Ik heb toendertijd mijn kat die ik al 19 jaar had en die toen 20.5 was in moeten laten slapen omdat het niet meer ging... en dan moet je een eerlijke keus maken hoe hard die ook is.

Ik hoop voor je dat je die keus nog heel lang uit kan stellen en dat je nog kan genieten van Kimmie.

Sterkte..... een grote knuffel voor jullie allebei

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:12

Ik begrijp net in het foto topic dat kimmie al overleden is?
(Er stond dat ze niet meer onder ons is)

Heel veel sterkte met het verlies!!!