website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:08

orion1996 schreef:
En opvoeden...karakter... ja idd. Helemaal mee eens. Gelukkig staan de beste stuurlui met opvoeden van de hond nog altijd aan wal en hangen hun eigen zeer geliefde teckels, labradors, golden retrievers, herders en jack russels altijd vaker in handjes van mensen of in de lip van andere honden dan de zogenaamde 'vechthonden'.

alleen met dien verschil dat de schade minder is Haha! Haha! Haha!

zucht!!!

de kortzichtigheid waarmee sommige eigenaren denken is echt enorm!!!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:10

KiWiKo schreef:
orion1996 schreef:
En opvoeden...karakter... ja idd. Helemaal mee eens. Gelukkig staan de beste stuurlui met opvoeden van de hond nog altijd aan wal en hangen hun eigen zeer geliefde teckels, labradors, golden retrievers, herders en jack russels altijd vaker in handjes van mensen of in de lip van andere honden dan de zogenaamde 'vechthonden'.

alleen met dien verschil dat de schade minder is Haha! Haha! Haha!

zucht!!!

de kortzichtigheid waarmee sommige eigenaren denken is echt enorm!!!

ja de schade is minder...maar dat houd niet in dat een pitt gevaarlijker is...

Zuch!!!

kortzichtigheid waarmee sommige mensen denken is echt enorm!!

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:11

Zijn wij mensen niet de gene die de PIT gemaakt/ gefokt heeft
zijn wij niet de geen die ze laten vechten
zijn wij niet de geen die misbruik maken van de werklust van de hond en deze omzetten tot gevechten en agressie

Wij hebben deze honden gemaakt
En deze honden zijn nu de dupe van ons/ mensen!

herbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:12

nati schreef:
herbey schreef:
Helemaal waar hoor dat ze zeer gevaarlijk zijn! Ze verschuren alles wat ze tegen komen en wat leeft!
Kijk maar eens naar mijn staffie! Zeer gevaarlijk toch?!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T8OQBDC8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C47CIF3E.jpg

Gewoon diep triest wie dat verhaal verzonnen heeft!
Dit is mijn 2de staff en hij is nog nooit aggresief geweest!

Clown je kat ligt er wel erg dood bij hoor Knipoog

Nu je het zegt! Hij licht idd al een tijdje zo! Clown

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:13

denbine schreef:
Zijn wij mensen niet de gene die de PIT gemaakt/ gefokt heeft
zijn wij niet de geen die ze laten vechten
zijn wij niet de geen die misbruik maken van de werklust van de hond en deze omzetten tot gevechten en agressie

Wij hebben deze honden gemaakt
En deze honden zijn nu de dupe van ons/ mensen!

Bloos en...wat wou je hiermee bereiken..?

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:15

@herbey ...dan zou ik hem maar even gaan checken hoor, Pling of wacht....mischien doet ie wel alsof ie dood is, en hoopt mischien dat dat enge pitt beest hem wel negeerd Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:15

nati schreef:
Volgens mij bergijp je mijn vraag niet helemaal, heb inderdaad even je reacties terug gelezen, en in geen van beide staat in iedergeval niet het juiste andwaard in
Knipoog

meissielief schreef:
Wat ik overigens wel erg jammer vind is dat het altijd zo opgeblazen word als een pitbullachtige een hond of mens bijt.

ThePast03 schreef:
Een verantwoorde eigenaar weet dat en houdt daar rekening mee en dan is er ook helemaal niets mee aan de hand.

ThePast03 schreef:
Te vaak gehoord van andere mensen dat ze vooral gek worden van hondeneigenaren van dit soort rassen die maar willen bewijzen hoe lief ze wel niet zijn en dat het liefst aantonen door te zeggen dat andere rassen ook bijten.

ThePast03 schreef:
Mensen die bang zijn van dit soort honden of er een hekel aan hebben zal het een rotzorg zijn dat teckels in amerika vaker bijten.

KiWiKo schreef:
Pling en zouden er een stuk minder vooroordelen mbt sommige hondensoorten zijn
[ Lachen Lachen

meissielief schreef:
Als alle honden eigenaren eens wat socialer zouden zijn dan zou dit probleem al een groot stuk zijn aangepakt.

Zucht pfff...kan nog wel anderhalf uur zo doorgaan geen zin in ik ga eten. Lachen Antwoorden genoeg Cool Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:16

Nogmaals: er zijn er hier een hoop waar het gebrek aan intelligentie van af druipt. Daarom is deze discussie ook zinloos Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:17

Zucht pfff...kan nog wel anderhalf uur zo doorgaan geen zin in ik ga eten. Lachen Antwoorden genoeg Cool Cool[/quote]

Doei!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:18

Nog eenmaal voor de oplettende lezer Haha! Haha!

Imo is een pitachtige niet agresiever, gevaarlijker of wat dan ook dan menig doorsnee hond.......... sterker nog ik denk dat ze minder agressief zijn dan menig kleine hondenras..........

echter ALS ze afgaan, is de schade groot.......... en daarom, alleen daarom...... moet je als pitachtige eigenaar gruwelijk voorzichtig zijn Lachen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:19

faye schreef:
Nogmaals: er zijn er hier een hoop waar het gebrek aan intelligentie van af druipt. Daarom is deze discussie ook zinloos Knipoog

zo zinloos dat je je er wel steeds in mengt Vork

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:20

KiWiKo schreef:

Imo is een pitachtige niet agresiever, gevaarlijker of wat dan ook dan menig doorsnee hond.......... sterker nog ik denk dat ze minder agressief zijn dan menig kleine hondenras..........

echter ALS ze afgaan, is de schade groot.......... en daarom, alleen daarom...... moet je als pitachtige eigenaar gruwelijk voorzichtig zijn Lachen

en....wie zegt nou dat dit wat jij nu zegt niet waar is dan Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:21

nati schreef:
KiWiKo schreef:

hihihi zie de post van Herby bijvoorbeeld Haha!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:22

als het alleen hurby is.....snap ik niet waar jij je nu zo'n druk om lijkt te maken

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:22

faye schreef:

Een deel zit ook gewoon vast in hun eigen vooroordelen. Gaan er vanuit dat iedereen een hekel heeft aan dit soort honden en dat bange mensen alleen in een boogje om hun hond heen lopen.

Je hebt ook mensen die dit soort honden aanschaffen om maar vooral aan de maatschappij te laten zien dat ze ook lief kunnen zijn. Alsof iemand dat interesseert die geen interesse in dat soort rassen hebben....

En je hebt mensen die juist kicken op het feit dat ze slecht bekend staan en helaas is juist deze groep erg groot.

Er wordt hier in dit topic heel veel afgegeven op andere rassen, gek genoeg zie je geen een eigenaar van zo'n ras op de kast springen om hun ras te verdedigen.
Zegt ook een hoop over de hondeneigenaren hier in dit topic. Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:23

ikke niet want kim heeft helemaal gelijk Lachen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:24

ik zal voor sommige 1 ding duidelijk maken....Ik heb geen pitt/pittachtigen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:25

nee niet alleen herby, maar iedereen die lijkt te moeten verdedigen dat pitjes niet zo agressief zijn Lachen Lachen

Wij begrijpen elkaar wel....... ik heb althans begrepen dat je mijn standpunt in deze snapt Lachen

maar heel veel mensen menen dat agressie niets met de gevolgen hiervan van doen hebben.........

en het is niet de agressie, menig teckel is veul agressiever ........ maar die bijt nog geen deuk in eenpakkie boter........ en dat is het grote verschil Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:25

nati schreef:

Als je het er mee eens bent waarom dan niet gewoon toegeven ipv links te komen die er helemaal niet toe doen?

Geef dan toe dat je als eigenaar van zo'n hond een grotere verantwoording hebt en dat je altijd op je hoede moet zijn met vreemde honden omdat je natuurlijk niet wilt dat zo'n hond in een vechtpartij terecht komt.

Ga dan niet van alles erbij halen. Dat andere rassen niet in het nieuws komen als ze bijten, wat helemaal niet waar is alleen reageren de eigenaren van die andere rassen niet zo fel en veroordelen ze zo'n bijtincident.

Ik ken genoeg verantwoordeijke eigenaren met dit soort honden en die halen hun schouders op bij dit soort voordelen. Net zoals ik dat doe bij de vooroordelen van de rassen die ik heb.
Wil niet zo graag apart zijn.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:26

ohoh wat een vreselijk kortzichtige website..........die mensen zijn zelf geen hondenliefhebbers als ze al bij voorbaat dieren zo de grond in trappen.

het blijven natuurlijk honden die gewoon niet in verkeerde handen moeten zijn(geen enkele hond trouwens)
zoals iemand hierboven zei,ze pakken je niet snel.
maar als er wat gebeurd is de schade vaak groter.

mensen moeten eens hersens kweken voor ze aan dieren beginnen,en zeker bij dit soort rassen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:27

KiWiKo schreef:
nee niet alleen herby, maar iedereen die lijkt te moeten verdedigen dat pitjes niet zo agressief zijn Lachen Lachen

Wij begrijpen elkaar wel....... ik heb althans begrepen dat je mijn standpunt in deze snapt Lachen

maar heel veel mensen menen dat agressie niets met de gevolgen hiervan van doen hebben.........

en het is niet de agressie, menig teckel is veul agressiever ........ maar die bijt nog geen deuk in eenpakkie boter........ en dat is het grote verschil Lachen

ik denk dat dat de meeste mensen hier ook wel snappen Lachen ....ik denk dat het erom gaat dat alleen de pittjes worden opgenoemd als er wat gebeurd en dat is niet juist

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:29

daar moet je gewoon bovenstaan,en je schouders ophalen,zoals iemand hierboven zegt.
druk maken is alleen slecht voor je bloeddruk Knipoog

KiWiKo

nati schreef:
KiWiKo schreef:

ik denk dat dat de meeste mensen hier ook wel snappen Lachen ....ik denk dat het erom gaat dat alleen de pittjes worden opgenoemd als er wat gebeurd en dat is niet juist

je kan het vergelijken met marokkanen Haha! Haha! zet ipv pitjes marrokanen neer en je bent er Lachen

klein groepje wat het voor de hele bups verstierd Lachen

nati

ThePast03 schreef:
nati schreef:

Als je het er mee eens bent waarom dan niet gewoon toegeven ipv links te komen die er helemaal niet toe doen?

Geef dan toe dat je als eigenaar van zo'n hond een grotere verantwoording hebt en dat je altijd op je hoede moet zijn met vreemde honden omdat je natuurlijk niet wilt dat zo'n hond in een vechtpartij terecht komt.

Ga dan niet van alles erbij halen. Dat andere rassen niet in het nieuws komen als ze bijten, wat helemaal niet waar is alleen reageren de eigenaren van die andere rassen niet zo fel en veroordelen ze zo'n bijtincident.

Ik ken genoeg verantwoordeijke eigenaren met dit soort honden en die halen hun schouders op bij dit soort voordelen. Net zoals ik dat doe bij de vooroordelen van de rassen die ik heb.
Wil niet zo graag apart zijn.

Ik weet niet waar jij bent geweest, maar dat heb ik wel degelijk toegeven

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:30

nati schreef:
KiWiKo schreef:

dat is idd zo, media is een sensatiezoeker en hoe vaak ik al niet heb gezien dat er een bijtincindent was geweest met een dobermann/rottweiler of andere hond en er dan een foto van een pit bij wordt gezet...telegraaf om er maar ff 1 te noemen...