Mijn zwart witte kater is vernoemd naar de cartoon Cow & Chicken. Hij is een zwart witte kater ondanks dat Cow in de serie een meisje is maar ben tot nu toe geen enkele kater tegen gekomen die zo heette enkel 1 keer koe. Onze gestreepte poes heet Sproetje. Toen we haar net hadden zat ze onder de sproetjes op de witte plekken op haar lijf. Enkel bleek een week later dat die schattige sproeten vlooien beten waren, iets minder. Ze heeft altijd een vlekje op haar neus gehouden dus haar naam past nog steeds
hallo allemaal, ik ben opzoek naar een leuke grappige naam voor mijn vogel. het liefst niet te lang zodat hij het zelf ook nog kan zeggen!
Sodeletuut
Geplaatst: 29-09-12 21:52
Namen met de S gezocht voor een labrador reutje! Geen Sam en geen Skaye, ook niet iets wat daar op lijkt!
Guinevere
Geplaatst: 06-10-12 04:19
Wie weet een leuke naam voor mijn nieuwe kitten? Nieuwsgierig, speels en vooral ontzettend lief (volgens mij een flessenkindje want hij zuigt/likt graag aan ons). Mijn vriendin spreekt geen Nederlands en het moet ook voor haar uitspreekbaar zijn dus de meeste Nederlandse namen vallen af.
Posh
Geplaatst: 25-10-12 21:00
@Nayomie: Biertje? Leuk als je 'm roept. @Romana: Peaches, is wellicht leuker voor een poes.
Ik ben op zoek naar een vooral stoere naam voor een Amerikaanse Stafford. Het is een teefje.
Anoniem
Geplaatst: 25-10-12 22:13
Janicke/Janiek?
Posh
Geplaatst: 26-10-12 14:44
Janiek vind ik nog zo lief klinken, het mag best een beetje een pittige naam zijn
Ik vind namen als Vita, Vitani, Kumba, etc. leuk, maar weer niet bij de hond die we op het oog hebben.
Siepie
Geplaatst: 19-11-12 23:17
wij hebben net een border collie x friese stabij kruising opgehaald. het is een teefje, heeft de vacht van een stabij en het patroon van een border. iemand suggesties?
Wie weet een naam voor een border collie teefje, de letter u moet erin voorkomen
milo
Geplaatst: 20-11-12 12:15
Mijn beestenboel!
Hond: King Katten: Tico Bello (overleden), Tess prinsess & Roxy Girl California
Allemaal gevonden of gelegen maar oh, wat een bloedjes van beesten!
Nanno_123
Geplaatst: 12-03-13 12:52
wie kan ons helpen!? wij krijgen een schapendoes reu pup.. en we willen een stoere naam maar we komen er met zn alle niet uit.. ik vind Sam of Sem leuk maar dat vind de rest niet mijn moeder verzint namen zoals, otto en joris, die ik dus niet kan verdragen.. suggesties?
hier een oproep omdat ik aanstaande zaterdag twee konijntjes krijg. Het zijn een mannetje (bruinbont) en een vrouwtje (chinchillabont) Nu heb ik zelf totaal geen inspiratie voor de namen. Nu heb ik al overal gekeken maar vond alle namen op internet te standaard. De konijntjes zijn na 14jaar zeuren echt een grote verassing dus misschien dat jullie daar iets mee kunnen?
Ik kan je wel een namenreeks geven die ik heb (gehad): Frummel, Dribbel, Dopey, Elmo, Ivan, Koekiemonster, Momo, Appa Lelie, Draakje, Luna, Fay, Amy, Belle, Phoebe, Kiwi, Vera
Wij zijn opzoek naar een naam voor onze kat die na de vakantie komt. Het is een cyperse kater met veel zwart dat over de rug naar beneden 'druipt' verder heeft hij witte voetjes en een wit neusje. We willen een schattige maar toch stoere naam
O, ja, bij voorkeur een creatieve naam, en geen oer-hollandse namen als Piet en Klaas..
We zijn een naam aan het verzinnen voor een katertje die beenwarmers 'aan' heeft. Hij heeft een tekening op z'n achterpoten die eruit zien alsof het beenwarmers of een legging is. Ik wil graag een naam geven in een andere taal, die beenwarmer of legging als betekenis heeft. De rest van de kittens krijgen de naam in dezelfde taal.