Inmiddels zijn er 10 naar de eigenaar van het mannetje, en ik heb er 7 gereserveerd staan. Die donkere is nu wel verveld maar ik zie geen verschil meer.
rommulus
Ik vraag nu inderdaad 7 euro per spiderling. Wie er meer besteld krijgt wel korting.
Het bepalen van het geslacht is niet makkelijk. Qua uiterlijk zien man en vrouw er in de meeste gevallen hetzelfde uit. Alleen wanneer de man volwassen is geworden zie je duidelijk verschil, dan zijn de geslachtsorganen ontwikkeld en dat is goed te zien. Tot die tijd kun je het zien aan de onderkant van de spin, op de plek waar de kont vast zit aan het kopborststuk. En dan op de kont zeg maar En dan is het alleen te zien met een zeer getraind oog. Het makkelijkste is het bekijken van de binnenkant van een vervelling op die plek. Dit kan pas makkelijk als de spin een bepaalde grootte heeft. Mn vriend heeft een microscoop dus wij kunnen het ook al zien bij hele kleine spinnen
Poes, waar wil je foto's van dan? Ik zou niet weten wat ik nu nog kan plaatsen.
Zoals ze nu zijn blijven ze voorlopig wel even hoor Eerste vervelling is over ongeveer een maand, afhankelijk van hoe warm ze staan en hoeveel eten ze krijgen. Hierna zien ze er nog steeds zo uit en de daarop volgende vervellingen ook.
Bij deze valt het wel mee, ze kunnen wel een tijdje in een groep maar helemaal zonder risico is het niet. Voor mij is het makkelijker zo, met de verkoop en alles.
Hahaa, *Heeft stiekem gekeken, terwijl ze nog maar 13 is* Wel mooie spinnen hoor!
Ik ben ook 13 Vind het intressant om tezien Leuke beestjes, zien er leuk uit (schattig ga ik niet zeggen, maar ik vind ze wel érg mooi! op foto's dan )