Echt dom bestaat niet, domme acties/blunders wel maar om iets echt dom te vinden moet je eerst maar bedenken hoe het er met je zelf voorstaat en goed gaan vergelijken.(Ik bedoel hier niemand mee voor het geval dat) Het heerlijke aan dieren is dat ze het meeste simpel houden, daar zouden mensen soms een voorbeeld aan kunnen nemen
Dieren lijken verschrikkelijk op mensen als je maar goed kijkt.
>
Wat Derma zegt is een heel goed punt
Het lijkt me stukken beter dat dieren niet altijd luisteren want mensen kunnen ook behoorlijk stom bezig zijn. Ik vind het alleen belachelijk dat als je je kat de ruimte geeft om een weg over te steken, je zogenaamd niet zou mogen treuren.Ahum, ik ben ook van mening dat katten dan een mooi leventje hebben gehad. Ik vind het goed van de baasjes die hun kat beschermen maar ook zeker niet minder goed van de baasjes die hun kat de ruimte geven. Iedereen kijkt er anders tegen aan en alles heeft zijn voor en nadelen. Katten kunnen zich ook aanwennen om de weg en andere gevaren te vermijden, dat denk ik tenminste want het zijn snuggere beestjes en onze Simba (moederkat
) doet niet anders. Ookal liggen er bij sommige wegen vaak overreden katten, er zijn er dus ook een heleboel die wel slim zijn geweest.
@ Ashkerlon, Gaaf zeg! Mooi voorbeeldje van wat er een kat te leren valt
Enorme onzin, katten en dom>
. Als ik 1 van onze katten hier zie rond lopen of hier zie zitten en ze turen in het niets, dan vraag ik mij ontzettend af of er in dat hoofdje nog iets anders omgaat dan instinct. Groetjes