StonedRomy schreef:Mijn teefje hoeft alleen nog een CACIB ( internationaal punt gegeven aan de beste teef/beste reu ) om haar internationale titel af te maken. Dan is ze dus Internationaal schoonheidskampioen. Ze heeft al veel meer dan de benodigde cacib’s en ze heeft ze al in 3 landen… alleen dat jaar ertussen heeft ze pas sinds november.
Volgend jaar gaat de reu verder showen voor zijn jeugd titels ( hij is nu 10 maanden ) en mijn teef heeft hopelijk volgend jaar een nestje, dus zij zal minder op pad gaan in oktober weer de akiho show ( dit keer in Italië ) al denk ik niet dat ik dit jaar kan overtreffen. Dit jaar een eerste en een tweede plaats en ook nog bij de hoofd keurmeester van Japan.
leuk die doelen!
Mijn doel is hopelijk nog Belgisch kampioen te worden in Brussel.
Dan heb ik hem met 22 maanden, Belgisch, Luxemburgs en Duits kampioen.
Voor Nederland hebben we de punten ook al lang en breed binnen, alleen ik moet wachten tot 3 Mei. Voor Internationaal kampioen moet ik wachten tot 27 Juli.
Dus dat zijn onze doelen dan voor volgend jaar weer.
en wij zijn nu toch wel echt van plan om naar Crufts te gaan, de fokkers van Butch zijn ook in Leeuwarden, dan gaan we het allemaal even doorspreken, zij gaan ook, dan vind ik het al iets minder spannend
Zijn er hier ook mensen die hun reu als dek reu in zetten?
Omdat Butch al zoveel gewonnen heeft voor zijn leeftijd, is er serieus vraag naar hem. Alleen wij hebben daar zelf totaal geen ervaring mee, we zouden dan ook alles via de fokker laten lopen, zij bepalen dan ook wel mede welke teef welke niet etc, alleen onze twijfel is echt, wat als we direct een vervelende hond erdoor krijgen?