Aah wat is Jeppe ook knap! Hij is best groot, of niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

denk dat hij zo’n 57 cm zal zijn bij 17,5 kg. De fokker heeft er nooit een geheim van gemaakt dat er hoogstwaarschijnlijk greyhound in zijn lijn zit. Hij komt uit een Amerikaanse vader en daar mochten ze vroeger om de zoveel generaties een greyhound gebruiken. Is wel heel lang geleden hoor. Fair schreef:Haha ja die oren worden met de dag erger. Net een vleermuis.
Aah wat is Jeppe ook knap! Hij is best groot, of niet?
Xilver kon geen genoeg krijgen van mijn vriend dus het was een perfect charme offensief
Deerhounds zijn zo gaaf!
, zij is wel een van mijn meest favoriete deerhounds hoor! Zo'n enorme schat, letterlijk en figuurlijk. En een top mamma.

Er zit vast ook renlijn in Appa, of niet?

Maar als hij slaperig is durven ze dichterbij te komen!
Maar de 2 hondenvriendjes hadden goede recall dus hij bleef fijn in de buurt. 
hij is ook erg snel, 22 sec over 350 meter, dat is zo’n 58 km/u. Hij heeft ook meerdere prijzen gewonnen op de renbaan, alleen hij vindt met zoveel honden samen lopen nogal spannend en wordt dan een beetje “snappy”, dus ik doe geen wedstrijden meer met hem. Alleen nog trainen zodat hij alleen of met maximaal 1 andere hond kan lopen. Dat vindt hij geweldig!
en ik vind dat het voor iedereen leuk moet blijven, dus als hij wedstrijden niet leuk vindt, ja waar doe je het dan voor.
ik vond het ook leuk toen de puppies ouder werden, zo’n schattige pup is leuk maar echt samen dingen ondernemen vind ik toch nog veel leuker!
was heerlijk. 

maar hij deed het keurig, ben trots op hem
had hem wel voor de zekerheid de hele dag aan de lijn maar is eigenlijk niet nodig geweest.
Otje vindt de sneeuw ook zo fantastisch! Die wordt gelijk helemaal wild als ze sneeuw onder dr voetjes krijgt haha.
en die hebben ze gedaan hoor!!
Appa is iets minder extreem enthousiast maar hij offert zich graag op voor zoomies met z’n lieve zussie
maar ze had ook ervaring met windhonden en stelde me gerust. Tegenwoordig gebruiken ze een ander soort narcose begreep ik. Wel hebben ze er voor de zekerheid bij windhonden iemand extra bij voor monitoren.
Appa heeft als pup een stok door z’n tandvlees gehad (ik gooide m niet, hij had m zelf opgepakt, liep ermee te kloten met z’n vriendje en voor ik het wist was het al gebeurd) en dat ging ook perfect met het roesje. Ze hadden toen speciaal een plekje voor hem gemaakt met een warmte matje en extra warme dekentjes