senna21 schreef:Gaan we weer: iets met beste stuurlui en aan wal....
Senna ik kom dit soort gevallen helaas vaker tegen. Ook heb ik dichtbij zo n opvang gestaan waar allerlei probleemdieren opgevangen worden. Ik heb ook veel sneue dieren gezien. Ontzettend gestresste dieren ook. Sommige dieren met lichamelijke problemen waarvan het eigenlijk niet meer eerlijk was voor het dier. Ook in het asiel kom ik vaker. Dus ik sta allesbehalve aan wal maar er eigenlijk middenin. Nogmaals ik snap ts en haar zus. Zij staan dichter bij de kat, gaan emoties mee gepaard en tuurlijk willen zij het beste voor het dier. Ik denk dat het niet slecht is om ook even deze kant te horen. Ik (en mss andere mensen die reageren) staan nuchter langs de zijlijn en dan bekijk je het weer heel anders. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat je het ook zeker van de kant van het dier moet bekijken (en niet op een vermenselijkte manier) . In de situatie van de kat en hoe zij het zal ervaren, want dat moet je niet onderschatten denk ik. Haar problemen erin meegenomen Oa. Gewoon alles goed tegen elkaar afwegen.
Ook als die niet gelijk is aan die van JG.