Staffords

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Staffords

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:18

Enkel mee laten spelen en voor het knagen iets anders geschikts geven zoals runderribben of andere knaagbotten.

De meeste speeltjes zijn niet gemaakt om op te knagen

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:49

Ze krijgt botten voor het knagen, maar speeltjes test ze ook graag even uit (waarna ik het speeltje meestal probeer af te nemen en ze daar weer een spelletje in ziet...).

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:46

Hoe gaat het met jullie honden? :)
Hummer doet het heel goed, binnen een lui varken, slaapt het liefste de hele dag af en toe moet hij ff spelen, maar slapen is echt zijn hobby := en buiten vrolijk en actief, en kan gelukkig nog super met andere honden..

We zitten nog steeds te twijfelen wel of niet castreren, hoe denken jullie er over?
Ik ben heel bang dat zn karakter omslaat, omdat je dat veel leest! Wat is jullie ervaring?

missymbJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:52

hey hier ook alles goed fijn dat hummer het zo goed doet, hier ook een slaap kop en buiten actief, Basco is nu 1 jaar en we laten hem niet castreren of hij moet erg dominant gaan worden en niet maar samen kunnen met andere honden, maar anders laten we hem zoals hij is....hij zit momenteel ook een beetje in zijn pubertijd denk ik want hij luisterd oppeens een stuk minder, dus we moeten m weer flink in de gaten houden dat ie geen loopje gaat nemen...

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 21:01

Hummer is ook wel wat aan het puberen, elke keer de grens opzoeken.. maar we blijven duidelijk en dan is het goed.
Ja oke, wat je zegt ben ik het wel mee eens.. Leuk he honden in de pubertijd :=

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:18

Hier nu ook een puber van 11 maanden heeeerlijk (niet dus haha) die van ons is ook niet gecastreerd al wil ik er in het voorjaar wel naar gaan kijken hij wordt dominant op honden maar alleen als ik ermee loop als mijn man er mee loopt is er niks aan de hand haha dus die krijg ik nog niet zo wijs dat het misschien iets is waar we over moeten gaan denken want dat is onzin want hij doet niks

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:48

Hier gaat het super :D Reno is afgelopen zaterdag 3 keer winnaar geworden :D
Op de show van PBCN in zijn klasse 2-3 jaar reuen is hij eerste geworden, hij is daarna Best of show geworden ( dus van alle honden die eerste zijn geworden is hij als beste uitgekozen :D )
En hij heeft de eerste plaats met wallclimben gehaald!! Dus ik ben super trots!

Verder heb ik hier reno niet gecastreerd, ik heb er geen last van dus hoef zijn balleb niet eraf te halen. Cheeco is wel gecastreerd, maar dat was al gebeurd voordat ik hem kreeg.
En ook hier binnen luie varkens, en buiten lekker actief zoals het hoort :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:55

Sammy van harte gefeliciteerd wat zul je trots zijn op je hond

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:59

Wauw Sammy, Van harte gefeliciteerd! Super gedaan! :D

We hebben het er nog eens even over gehad, en houden hem mits hij zo blijft, gewoon Reu met ballen :=

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:03

Bedankt!! Ja ben super trots :D had het ook echt niet verwacht, stonden super veel goede honden in de ring! Maar dat maakt me alleen maar nog trotser hihi *\o/*

Ja dat is wel beter hoor Liza, en mocht het echt niet gaan, kan je het altijd nog doen.

_Liza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:14

Ja dat is zo, het kan altijd nog! ;)

Snap dat je super trots bent, echt verdient! :D