Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Amandavd schreef:Willl65 schreef:Naomiheel irritant inderdaad selectief lezen.
Jammer dat je je zo blind staart en zelf selectief leest.
skessa schreef:Onze asielkitten van inmiddels 10 maanden heeft een immense klimtoren en een groot huis tot zijn beschikking.
Nadat hij gecastreerd is komt hij ook graag buiten.
Beetje in onze tuin spelen, op blaadjes jagen, gluren bij de buren en ronddolen in het bosperceel vlakbij huis.
Zeer regelmatig komt hij door zijn kattenluikje binnen om zijn behoefte te doen op de bak en verdwijnt dan weer naar buiten of meldt zich dat hij toch echt weer in de vensterbank wil liggen.
's Nachts houden we hem binnen.
Voor ons dus allebei.
Amandavd schreef:Nee Noami, dat komt niet omdat ik wil lezen wat ik wil lezen maar omdat je rare dingen zegt. Ja natuurlijk kunnen er dingen ook gebeuren. Maar lang niet zoveel als binnen. Daarbij heb jij miss een slimme kat, zat katten, inclusief die van mij, die op mensen af zouden lopen, en die gif zouden eten of onder een auto komen. En kom op, een auto die je huis inrijdt?
Ik zeg totaal geen rare dingen, jij bent alle buitenkat mensen hier aan het kleineren samen met een paar anderen en daar kan ik heel slecht tegen. Ben er ook behoorlijk klaar mee want jullie kunnen niet eens met respect een discussie voeren. Heb het vermoeden dat de meeste binnenkat mensen hier zo agressief gaan reageren als een buitenkat mens gelijk krijgt, maar nu gaan jullie natuurlijk zeggen dat dat niet waar is dus laat ik het maar wél respectvol houden.
De ander wil eigenlijk alleen naar buiten als ik dat ook doe. Al met al voornamelijk binnenkatten, daarom vind ik het ook zo jammer dat mijn tuin vol stront van de buurtkatten ligt... Willl65 schreef:Amandavd schreef:
Jammer dat je je zo blind staart en zelf selectief leest.
Weer neem je maar iet aan. Jij kent mij niet maar weet in je reacties naar mij steeds weer aan te nemen hoe ik als buitenkat eigenaar denkt, reageert en doet.
Opsomming
Ikke ikke ikke mentaliteit
Prijskaartje aan dierenliefde
Denkt dat wat jij zegt allemaal maar poedersuiker is
Staat me blind en ben sellectief
Heb jij uberhaubt al mijn reacties in dit topic gelezen?
naomi_1998 schreef:Amandavd schreef:Nee Noami, dat komt niet omdat ik wil lezen wat ik wil lezen maar omdat je rare dingen zegt. Ja natuurlijk kunnen er dingen ook gebeuren. Maar lang niet zoveel als binnen. Daarbij heb jij miss een slimme kat, zat katten, inclusief die van mij, die op mensen af zouden lopen, en die gif zouden eten of onder een auto komen. En kom op, een auto die je huis inrijdt?
Ja, als we toch domme dingen gaan verzinnen verzin ik dat ook. Wat niet eens is verzonnen trouwens want is ook af en toe op het nieuws.Ik zeg totaal geen rare dingen, jij bent alle buitenkat mensen hier aan het kleineren samen met een paar anderen en daar kan ik heel slecht tegen. Ben er ook behoorlijk klaar mee want jullie kunnen niet eens met respect een discussie voeren. Heb het vermoeden dat de meeste binnenkat mensen hier zo agressief gaan reageren als een buitenkat mens gelijk krijgt, maar nu gaan jullie natuurlijk zeggen dat dat niet waar is dus laat ik het maar wél respectvol houden.
naomi_1998 schreef:Amandavd schreef:Nee Noami, dat komt niet omdat ik wil lezen wat ik wil lezen maar omdat je rare dingen zegt. Ja natuurlijk kunnen er dingen ook gebeuren. Maar lang niet zoveel als binnen. Daarbij heb jij miss een slimme kat, zat katten, inclusief die van mij, die op mensen af zouden lopen, en die gif zouden eten of onder een auto komen. En kom op, een auto die je huis inrijdt?
Ja, als we toch domme dingen gaan verzinnen verzin ik dat ook. Wat niet eens is verzonnen trouwens want is ook af en toe op het nieuws.Ik zeg totaal geen rare dingen, jij bent alle buitenkat mensen hier aan het kleineren samen met een paar anderen en daar kan ik heel slecht tegen. Ben er ook behoorlijk klaar mee want jullie kunnen niet eens met respect een discussie voeren. Heb het vermoeden dat de meeste binnenkat mensen hier zo agressief gaan reageren als een buitenkat mens gelijk krijgt, maar nu gaan jullie natuurlijk zeggen dat dat niet waar is dus laat ik het maar wél respectvol houden.
naomi_1998 schreef:Sissi87 schreef:Juist, vandaar dat JIJ zegt, " denk toch is ff na wat je zegt man" , je bent zelf ook niet echt respectvol of wel euh?
Niet meer nee, zijn jullie ook 0%.
Sissi87 schreef:Ik was respectvol in het begin, maar als ik voor vanalles word uitgemaakt kun je niet verwachten dat ik nog normaal ga doen, hebben jullie namelijk geen een keer gedaan dus ik ben er na een tijdje ook wel klaar mee.Hahaha, nouwjaa zeg... wel van een ander verlangen dat ie respectvol praat en zelf doe je het niet "want een ander doet het niet" kom op zeg
naomi_1998 schreef:Sissi87 schreef:Ik was respectvol in het begin, maar als ik voor vanalles word uitgemaakt kun je niet verwachten dat ik nog normaal ga doen, hebben jullie namelijk geen een keer gedaan dus ik ben er na een tijdje ook wel klaar mee.Hahaha, nouwjaa zeg... wel van een ander verlangen dat ie respectvol praat en zelf doe je het niet "want een ander doet het niet" kom op zeg
naomi_1998 schreef:lovewestern, lees dan mijn aangepaste stukje.
Als jullie zo veel last hebben van die stront en weet ik het wat doe er dan wat aan en ga niet alle buitenkat mensen over een kam scheren. Je kan naar degene van de kat toe gaan en als je dat niet weet hou je wat mij betreft die kat bij je binnen totdat iemand hem komt zoeken. Interesseert me niks maar NIET iedereen is hetzelfde!!
Ik laat me niet voor dierenmishandelaar en weet ik het wat uitmaken terwijl jullie diegene zijn die hier komen janken maar er niks aan doen.
naomi_1998 schreef:lovewestern, lees dan mijn aangepaste stukje.
Als jullie zo veel last hebben van die stront en weet ik het wat doe er dan wat aan en ga niet alle buitenkat mensen over een kam scheren. Je kan naar degene van de kat toe gaan en als je dat niet weet hou je wat mij betreft die kat bij je binnen totdat iemand hem komt zoeken. Interesseert me niks maar NIET iedereen is hetzelfde!!
Ik laat me niet voor dierenmishandelaar en weet ik het wat uitmaken terwijl jullie diegene zijn die hier komen janken maar er niks aan doen.
Willl65 schreef:Amanda ik reageer op datgene waar ik het niet mee eens ben. Wat heeft het voor zin voor mij om te reageren op zaken die ik gelijk zie?
Ik heb geen problemen met mensen die hun katten binnen houden. Zij kennen hun eigen katten het beste.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als andere katten in je tuin komen, ik kan me voorstellen dat het vervelend is als jou kat daarvan over de rode gaat. Allemaal dingen die jeoo kuit mijn eerdere posten kan halen.
Waar ik op reageer is de manier waarop jij bewust of onbewust katten eigenaren die hun kat buitenlaat over een kam scheert. Vervolgens ga je het mij kwalijk nemen dat ik dat niet pik en uitleg waarom ik het daar niet mee eens ben.
Dat is toch raar???
Ik heb in het leven ook veel overlast. Van geluid, hondenpoep, honden die tegen mijn gevel pissen, kleine kinderen die de hele dag blerren en ga zo maar door.
Helaas leef ik nou eenmaal niet alleen op deze wereld.
Het zij zo.
Verbeter de wereld begin bij jezelf. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken denk ik dan.
naomi_1998 schreef:Dan ga je lekker in Duitsland wonen of start je een petitie. Er is altijd iets te regelen met eigenaren hoor, ook al is het het hogerop zoeken. Als je er echt last van hebt neem je daar de moeite voor en ga je niet alle eigenaren over een kam scheren. Zoals ik al vaak zat heb gezegd als iemand naar mij was toegekomen dat die last had van mijn kat hadden we de tuin afgezet. Zo zijn er echt wel meer mensen die dat zouden doen en eventueel pak je het harder aan als ze dat niet willen. Als je daarover gaat zeuren moet je niet zeiken over die stront in je tuin.
Amanda, jou neem ik helemaal niet meer serieus na jou reacties in dit topic, heb ik al geen een keer gedaan. Bovendien heb je mijn naam nu al vaak heel irritant geschreven.
sissi, je zei wel dat mensen met minder geld geen dieren horen te hebben en dat vind ik een vooroordeel. Wij hebben ook niet al het geld van de wereld en ik ga er vanuit dat er niks gebeurt zo 123. Als je daar van uit moet gaan bij elk dier dat je neemt kunnen alleen miljonairs dieren hebben want alleen die kunnen onverwachte kosten op tijd betalen.
naomi_1998 schreef:Dan ga je lekker in Duitsland wonen of start je een petitie. Er is altijd iets te regelen met eigenaren hoor, ook al is het het hogerop zoeken. Als je er echt last van hebt neem je daar de moeite voor en ga je niet alle eigenaren over een kam scheren. Zoals ik al vaak zat heb gezegd als iemand naar mij was toegekomen dat die last had van mijn kat hadden we de tuin afgezet. Zo zijn er echt wel meer mensen die dat zouden doen en eventueel pak je het harder aan als ze dat niet willen. Als je daarover gaat zeuren moet je niet zeiken over die stront in je tuin.
Amanda, jou neem ik helemaal niet meer serieus na jou reacties in dit topic, heb ik al geen een keer gedaan. Bovendien heb je mijn naam nu al vaak heel irritant geschreven.
sissi, je zei wel dat mensen met minder geld geen dieren horen te hebben en dat vind ik een vooroordeel. Wij hebben ook niet al het geld van de wereld en ik ga er vanuit dat er niks gebeurt zo 123. Als je daar van uit moet gaan bij elk dier dat je neemt kunnen alleen miljonairs dieren hebben want alleen die kunnen onverwachte kosten op tijd betalen.