WAUW! Wat fijn!!!! Ik heb zo met je mee geleefd, dat ik uit blijdschap even een traantje heb gelaten. Wat ontzettend fijn
Mitch_Beauty
Geplaatst: 12-12-13 20:59
Geweldig!! Helemaal super
aisie
Geplaatst: 12-12-13 21:00
Wat superfijn dat ze terug is! Je moet nu inderdaad flink opletten want ze heeft de smaak wel te pakken van het naar buiten gaan denk ik zo. Maar wat heerlijk dat ze nu weer veilig thuis is bij jullie!
Dat blazen van Ginger is overigens helemaal niet zo vreemd. Abbey ruikt natuurlijk nu even anders en misschien ook wel naar andere katten. Dat gaat vanzelf wel weer over
Jeeeejjjj wat fijn zeg! Super dat ze weer thuis is. Hoop dat alles morgen ook goed is bij de dierenarts.
Ik zal het topic over de hond ook eens bekijken wat hier net genoemd is.
geerke
Geplaatst: 12-12-13 21:20
Wat fijn!!!!' al jullie moeite beloond!!!!want wat hebben jullie je best gedaan!!
mooney1
Geplaatst: 12-12-13 21:20
Nog even een tip,, laat haar niet teveel eten hoor !!!! Strkas krijgt ze er last van. Maar voor nu heel veel genieten weer van Abbey
ralphtdw
Geplaatst: 12-12-13 21:21
Wauw wat een mooi nieuws ik keek meerdere keren naar dit topic per dag en iedere dag die voor bij ging had ik er zelf steeds minder vertrouwen in dat je haar weer vond. Maar zo zie je maar dat dit toch nog kan dat een kat zo lang weg is. Echt super nieuws wij hebben zelf onze kat nooit weer gevonden
DaniellaF
Geplaatst: 12-12-13 21:24
Elke keer als ik in de buurt van mijn lap kwam, klikte ik je topic open om te kijken of ze al terecht was....kind, wat ben ik blij voor je Een kat kwijt raken op deze manier, is hels. Je blijft hopen en rondkijken, ook nog na jaren. Gelukkig is Abbey terug.
NESCAFE
Geplaatst: 12-12-13 21:24
Wat geweldig! Dat had ik niet verwacht en nu toch gevonden. Mocht ze het nog een keer doen, ik zag laatst een advertentie voor iets dat je aan haar halsband kunt bevestigen en dan kun je je hond/kat met je telefoon en GPS weer terugvinden.
Oh wat een heerlijk nieuws!!! Geniet van jullie Abbey!
Anoniem
Geplaatst: 12-12-13 21:26
Top! Fijn dat ze weer thuis is met oud en nieuw in het vooruitzicht.
Misschien lees ik er overheen maar de kat die op Abbey leek, word daar nog wat voor gedaan? Als dat een zwerver is zou die eigenlijk ook opgehaald moeten worden zodat ze in ieder geval gecastreerd kan worden, of is de kans groot dat die een eigenaar heeft?