Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laptopmuis schreef:Even tussendoor, ik heb geen enkele PB van TS ontvangen.
Het enige waar ik dus een beetje kwaad om ben is dat de dieren veel te jong weggegaan zijn, niet op geslacht nagekeken zijn door een kundig iemand (maar door iemand van de dierenwinkel) en dat de dieren te jong gekoppeld worden.
Terwijl sommige waaronder ik andere adviezen gegeven hebben die niet opgevolgd worden. Waarom zou je dan advies geven?
Als je er geen plaats, tijd en geld voor hebt kan je ze altijd naar een opvang brengen, nogmaals.
michelle___ schreef:Laptopmuis, ik vraag je vriendelijk mijn topic te verlaten. En ik kan zelf wel op bunnybunch melden dat ik mijn konijnen heb herplaats, dat hoef jij niet voor mij te doen, dankjewel.![]()
Vind wel dat je je erg mee bemoeid imo...
Hoop niet dat je me nog vaker gaat verwijzen met "ze", ik kan prima voor mezelf praten!
Alvast bedankt.

Laptopmuis schreef:Even tussendoor, ik heb geen enkele PB van TS ontvangen.
Het enige waar ik dus een beetje kwaad om ben is dat de dieren veel te jong weggegaan zijn, niet op geslacht nagekeken zijn door een kundig iemand (maar door iemand van de dierenwinkel) en dat de dieren te jong gekoppeld worden.
Terwijl sommige waaronder ik andere adviezen gegeven hebben die niet opgevolgd worden. Waarom zou je dan advies geven?
Als je er geen plaats, tijd en geld voor hebt kan je ze altijd naar een opvang brengen, nogmaals.
michelle___ schreef:Toch maar een update over het nieuwe nest..
Hoop niet dat er weer een heel spektakel over komt.. Maar dat blijkt wel.
Vandaag zijn de ogen geopend, en ze zijn morgen twee weken oud.
Er zitten bijzonder veel grijze in, en zelfs een wit/grijze wildkleur, die is echt heel mooi!
Totaal 11 stuks.

maar het was -5! Brrrrr.