Er heeft net een assistente gebeld dat de operatie goed is gegaan. Half zeven mag ik 'r ophalen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:Tijd geleden was er toch zo'n onderzoek. Waaruit bleek dat als je je kat aandacht geeft een aait dat je kat dan zelf ook eerder initiatief neemt voor zulke activiteiten.
Even nog een vraagje wat jullie vinden: ik snap het risico op infecties, vooral aan een poot waar ze ook mee in de bak graaft enzo. Die poot wil ze natuurlijk zelf schoonhouden maar ik wil niet dat ze de hechtingen er vast eigenhandig uit pulkt. Wat te doen mbt lampenkap? Zou ik haar gewoon niet een paar keer per dag de gelegenheid moeten geven om de boel schoon te maken en dan op te letten dat ze niet aan de hechtingen knaagt? 't Is een flinke nagelbijter, Zoë maakt d'r voeten en nagels altijd grondig en stevig schoon.
Koper schreef:Ze is weer thuis, nog een beetje wankel, en een trek dat ze heeftKap vindt ze naar omdat ze er niet lekker mee kan liggen, die mag dus af blijven zo lang ze niet aan de hechtingen pulkt. Op zich ziet de poot er wel goed uit.
Ju weet niet zo goed wat hij er allemaal van moet vinden