Je moet inderdaad eerst de appél er meer op in die oefening dus zonder de pakwerker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mariposa schreef:Mooie hond! Weet je zijn bloedlijn??
Als je op bloedlijnen zoekt op 17880 tibo dan heb je hem![]()
Een TT werkt bij mijn hond avarechts, hij wordt er alleen maar bloedlink van.
De drift komt ook echt zodra hij de pakwerker ziet.
Mis is t ook een idee om het te oefenen zonder pakwerker.
Appel zit er keurig op en voor de rest luistert hij wel onwijs goed.
Dus alle oefeningen verder gaat goed alleen dat rotte voorwerp niet haha.
Wil ook niet op de keuring staan met het voorwerp en dat ik me hond niet op kan halen![]()
Bedankt voor de andere tips. Ik ga ze is proberen
Hij heeft een zeer heuvelachtig terrein, vol met kuilen en verleidingen, van 500 m2 uitgekamd en heeft daar 2 slachtoffers uitgehaald, waarvan er 1 in de boom zat. Hij had voor t eerst een slachtoffer die op hoogte zat. Hij heeft wel 25 minuten gewerkt. Zo'n lange oefening heeft hij nog nooit gehad. Zaterdag hebben we ook lekker op puin getraind, en we deden nog hoogtewerk. Zeer intensief, iedereen ligt hier gevloerd. Maar wát GAAF!
vermoeiend

alleen voorlopig mag Eyck echt even met Appél en speuren aan de bak...pakwerk dat komt nog wel, daarvoor moet hij (en ik) eerst wat verder zijn
tis die zondagochtend , die zou ik graag om en om doen omdat ik anders gewoon te veel op het programm heb staan , das even leuk, maar dat houd snel op 

zit ook allemaal in de planning, maar ja, als de club niet enigzins flexibel kan zijn ivm beperkingen van een persoon, houd het gauw op natuurlijk.