Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
group1850 schreef:Dan nog is het en behoorlijk eind uit de richtingen waar ze gesignaleerd was. Gölenkamp ligt toch een km of 3 achter Uelsen en wel 16-18 km van Itterbeckmoor/Geletomoor vandaan?
group1850 schreef:Nou ja nog steeds ver genoeg en behoorlijk uit de richting
Adil schreef:group1850 schreef:Nou ja nog steeds ver genoeg en behoorlijk uit de richting
Voor een hond is die afstand niks...Een vriendin van mij woont in Uelsen aan de hoofdstraat richting Itterbeck en haar zoon weet ook zeker dat hij Beans heeft gezien...Dit was ong. een dag nadat ik deze hond gezien heb en wij wonen ong. 3 kilometer uit elkaar.
Bovendien is de hond op 11 jan in Isterberg gezien, tussen Nordhorn en Bad Bentheim. Mijn buurvrouw heeft een Golden gezien richting op de weg van Gölenkamp richting Neuenheus, ik heb daarna een Golden in Gölenkamp gezien en de zoon van mijn vriendin rond de 15e in Uelsen.
Isterberg - Nordhorn - Neuenhaus- Gölenkamp - Uelsen
Als je op de kaart kijkt is dat best een logische route....
group1850 schreef:Adil schreef:
Voor een hond is die afstand niks...Een vriendin van mij woont in Uelsen aan de hoofdstraat richting Itterbeck en haar zoon weet ook zeker dat hij Beans heeft gezien...Dit was ong. een dag nadat ik deze hond gezien heb en wij wonen ong. 3 kilometer uit elkaar.
Bovendien is de hond op 11 jan in Isterberg gezien, tussen Nordhorn en Bad Bentheim. Mijn buurvrouw heeft een Golden gezien richting op de weg van Gölenkamp richting Neuenheus, ik heb daarna een Golden in Gölenkamp gezien en de zoon van mijn vriendin rond de 15e in Uelsen.
Isterberg - Nordhorn - Neuenhaus- Gölenkamp - Uelsen
Als je op de kaart kijkt is dat best een logische route....
Klopt, toen was ze "nog maar" 13-16 dagen weg. Inmiddels zijn het er 33!!
group1850 schreef:Nou ja je kan er wel bijna zeker van zijn dat het Beans is geweest, zoveel angstige Goldens zullen er niet tegelijk rondlopen. MAar goed toen was je er nog redelijk dichtbij dus. Nu zijn de afstanden 500 mtr of meer....
Dat ik die dagen noem is geen verwijt naar jou maar een feit. Gelukkig gaat de kou weer afnemen de komende dagen.
Chiqa schreef:Wat frustrerend, als je toen toch eens had geweten van dit verhaal.....
LCharlotte schreef:Ik word gek van iedereen die elkaar gaat lopen beschuldigen. Waarom moet het in dit soort situaties
toch altijd zo uit de hand lopen! Schei toch eens uit met dat gemekker op elkaar! Als je gefrustreerd
bent trap je maar een balletje of je rent 10 rondjes rond je huis, van mijn part je woonwijk, maar we
gaan hier niet naar elkaar uithalen. Iedereen maakt zich zorgen, maar we hebben allemaal hetzelfde
doel en dat is dat Beans veilig terugkeerd.
Annemiekbram schreef:kreeg net een berichtje dat Beans zou zijn gevangen, helaas was bij aankomst dit een andere golden retriever.
Het kan dus zijn dat sommige meldingen niet kloppen omdat er een andere hond in hetzelfde gebied ronddwaalde