Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:Ayasha schreef:Dat muggenziften over een spelfout is ook zo iets dat niet meewerkt denk ik.(met een hele dikke knipoog he Echwel.
)
Geef toe, hij was wel grappig
Breghje schreef:Het zou me dus echt de anus oxideren als een ander mijn persoontje negatief zou besprekenin een hk topic hè. Als je je dáár al druk om moet maken, of je tijd gebruikt om een ander achterbaks te pakken, dan denk ik dat een ritje richting psych niet eens zo gek zou zijn, met de vraag : hoe krijg ik zélf een leuk eigen leven, zodat ik niet op dat van een ander mee hoef te liften ... En mocht iemand de nood voelen om me te attenderen dát een ander me bespreekt, dan zou ik eerder denken dat die persoon uit is op rottigheid en stoken; maar zelf het lef niet heeft om een discussie te voeren, en daar dan dus verder niet op reageren.
Waar je je al druk om kan maken zeg.... echt...
slimmerik schreef:Maar wie is er dan kinderachtig? Geloof dat je de dingen een beetje omdraait
slimmerik schreef:Ik lees regelmatig berichten na van bepaalde personen waar ik mee in discussie ben. Gebruikt die persoon dan haar of zijn HK topic om gal te spuien over mij, dan tem ik. Simpel zat. De discussie voer je maar met mij en geen geklooi achter mijn rug op bokt. Ga er gewoon vanuit dat het uitdagen is van de besprokene, anders werd het wel per pb of msn gedaan denk ik dan maar. Dus ze krijgen dan precies zoals ze het hebben willen.
En deze mensen weten meestal heel goed dat het niet is toegestaan. Moeten ze niet miepen als ze een UN of OW krijgen. Gewoon dan ook accepteren wat je willens en wetens veroorzaakt hebt vind ik.
Ayasha schreef:maikeltje schreef:Hier even op inhakend: ik vind het voortaan ver gaan als mensen in HK topics gaan rondspeuren om te kijken of ze iemand kunnen "pakken". Sorry, maar met dat soort bokkers kan ik alleen maar medelijden hebben. Blijkbaar is het echte leven niet interessant genoeg en gaan ze maar mensen virtueel op de vingers tikken. Dan heb ik nog liever te maken met een parkeerwacht.
Kijk, ik kan best bot uit de hoek komen, maar lage streken daar doe ik niet aan.
Er zijn er genoeg die daar nete vies van zijn.Wil je niet dat t gelezen wordt dan moet je het niet plaatsen.
Breghje schreef:Wat draai ik om dan? Als ik een pb zou krijgen van persoon A dat persoon B mij negatief bespreekt dan roest me dat echt volkomen aan mijn reet. En wie wat dan daarvan denkt vind ik ook niet echt spannend eerlijk gezegd. Ik zal best over de tong gaan her en der, trouwens van her weet ik het zeker
, dus daar hoef ik al niet wakker van te liggen. En of die persoon dan vriendjes en dinnetjes erbij gaat halen omdat men het zelf niet afkan, ook al niet interessant.