De moeizame sfeer op BB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De moeizame sfeer op BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:49

Nou weet niet of het ernstig gesteld is met héél bokt, dat vind ik wat overdreven, maar blijkbaar vinden sommige bokkers het nodig een bokker negatief te bespreken in een HK topic.

Individuele gevalletjes, en ik hoop op één hand te tellen.(Heb dr geen ervaring mee verder)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:51

Echwel schreef:
Chiqa schreef:
[
Ga dr niet een eigen leven mee lijden in een HK topic.

Als je daarvan al gaat lijden is het ernstig gesteld met bokt

Even beter lezen misschien??
Denk dat daar een van de grootste problemen ligt, men leest niet voldoende en trekt voorbarige conclusies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:03

Is mijn eigen conclusie, volgens mij is dat gewoon toegestaan. Hoorde ik je net nog beweren.

Ayasha
Blogger

Dat muggenziften over een spelfout is ook zo iets dat niet meewerkt denk ik. :P (met een hele dikke knipoog he Echwel. ;) )

Breghje

Het zou me dus echt de anus oxideren als een ander mijn persoontje negatief zou besprekenin een hk topic hè. Als je je dáár al druk om moet maken, of je tijd gebruikt om een ander achterbaks te pakken, dan denk ik dat een ritje richting psych niet eens zo gek zou zijn, met de vraag : hoe krijg ik zélf een leuk eigen leven, zodat ik niet op dat van een ander mee hoef te liften ... En mocht iemand de nood voelen om me te attenderen dát een ander me bespreekt, dan zou ik eerder denken dat die persoon uit is op rottigheid en stoken; maar zelf het lef niet heeft om een discussie te voeren, en daar dan dus verder niet op reageren.

Waar je je al druk om kan maken zeg.... echt...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:04

Ayasha schreef:
Dat muggenziften over een spelfout is ook zo iets dat niet meewerkt denk ik. :P (met een hele dikke knipoog he Echwel. ;) )

Geef toe, hij was wel grappig ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:07

IKbenEllen schreef:
Ayasha schreef:

Geef toe, hij was wel grappig ;)

:j :))
Toen ik hem door had vond ik hem idd grappig, ik zou ook zulke opmerkingen kunnen maken :') :)) (ja ik ben undercover-blondine. :j :)) )

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:09

Ik heb mijn haar blondt laten verven en merk dat het het leven erg veraangenaamd en vereenvoudigd, men verwacht geen slimme dingen meer van je :D :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:10

Oei dan was dat zwart verven duidelijk geen goede keuze... := *snapt nu ineens waarom vandaag zoveel mensen naar haar toe kwamen om problemen op te lossen op haar werk*

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:15

Ik zit te denken dat het ook wel eens wijs is mensen gewoon openbaar, zonder pb's en zonder ingrijpen gewoon laten uitvechten waar ze problemen mee hebben en dan geen vriendjes erbij halen enz, geloof dat ik Kiwiko dat ooit ook eens heb horen zeggen en miss is het wel zo goed dat twee volwassenen een keer gewoon dingen kunnen uitvechten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:20

Over het algemeen negeer ik gewoon de mensen die ik niet mag, irl ga ik ook niet met mijn medemens op de vuist. En irl roep ik ook niet elke keer mijn moeder of vriendjes of chef erbij als er iets gezegd wordt wat niet in mijn straatje ligt. Boeiend :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:33

Breghje schreef:
Het zou me dus echt de anus oxideren als een ander mijn persoontje negatief zou besprekenin een hk topic hè. Als je je dáár al druk om moet maken, of je tijd gebruikt om een ander achterbaks te pakken, dan denk ik dat een ritje richting psych niet eens zo gek zou zijn, met de vraag : hoe krijg ik zélf een leuk eigen leven, zodat ik niet op dat van een ander mee hoef te liften ... En mocht iemand de nood voelen om me te attenderen dát een ander me bespreekt, dan zou ik eerder denken dat die persoon uit is op rottigheid en stoken; maar zelf het lef niet heeft om een discussie te voeren, en daar dan dus verder niet op reageren.

Waar je je al druk om kan maken zeg.... echt...

Maar wie is er dan kinderachtig? Geloof dat je de dingen een beetje omdraait :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:37

slimmerik schreef:
Maar wie is er dan kinderachtig? Geloof dat je de dingen een beetje omdraait :D

Vind ik niet hoor. Ik heb niet de illusie dat er nooit over mij geklept wordt, zowel irl als op Bokt. Nou ze doen maar lekker, ik hoef het allemaal niet te weten hoor. Als ik daar mijn tijd in moet steken...

Kan de titel trouwens niet aangepast worden naar de moeizame sfeer op Bokt :+

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:40

Wat draai ik om dan? Als ik een pb zou krijgen van persoon A dat persoon B mij negatief bespreekt dan roest me dat echt volkomen aan mijn reet :D . En wie wat dan daarvan denkt vind ik ook niet echt spannend eerlijk gezegd. Ik zal best over de tong gaan her en der, trouwens van her weet ik het zeker :D , dus daar hoef ik al niet wakker van te liggen. En of die persoon dan vriendjes en dinnetjes erbij gaat halen omdat men het zelf niet afkan, ook al niet interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:45

Houd er exact zo'n gedachte op na als jou Breghje, alleen houd ik dr een andere woordenkeus op na om dit duidelijk te maken.
Of sterker nog...........Ik voel geen behoefte om dit duidelijk te maken :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:53

Naja, blijkbaar was "aan mijn anus oxideren" niet helemaal overgekomen, dan ga ik gewoon over op Jip en Janneke taal hoor, geen enkel probleem. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:59

Ik ga toch eens quotes verzamelen, alleen al in dit topic staan een paar hele mooie:
Echwel schreef:
Ik heb mijn haar blondt laten verven en merk dat het het leven erg veraangenaamd en vereenvoudigd, men verwacht geen slimme dingen meer van je :D :D
Ayasha schreef:
ik ben undercover-blondine

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:44

slimmerik schreef:
Ik lees regelmatig berichten na van bepaalde personen waar ik mee in discussie ben. Gebruikt die persoon dan haar of zijn HK topic om gal te spuien over mij, dan tem ik. Simpel zat. De discussie voer je maar met mij en geen geklooi achter mijn rug op bokt. Ga er gewoon vanuit dat het uitdagen is van de besprokene, anders werd het wel per pb of msn gedaan denk ik dan maar. Dus ze krijgen dan precies zoals ze het hebben willen.

En deze mensen weten meestal heel goed dat het niet is toegestaan. Moeten ze niet miepen als ze een UN of OW krijgen. Gewoon dan ook accepteren wat je willens en wetens veroorzaakt hebt vind ik.

Meen je dat nou? Het zal mij mijn reet roesten of iemand mij in een HK-topic negatief bespreekt. Ik heb ook wel eens bij iemand teruggelezen omdat ik ergens nieuwsgierig naar was. Had ik een discussie mee! :D Geef ik eerlijk toe! :') Diegene zei in haar HK-topic dat er een heks in haar PB-box zat! _O- Ik heb me bescheurd! Echt waar! :') Helaas heb ik nooit antwoord gekregen! :+ Maar daarvoor temmen, nee joh! Ben je gek!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:51

En ze zat er niet ver naast MB, je bent ook een heks. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:54

Betteke schreef:
En ze zat er niet ver naast MB, je bent ook een heks. :D

|(

Ik denk dat ze er nu wel om kan lachen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:21

Het is hier nog steeds gezellig :D

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:55

Ayasha schreef:
maikeltje schreef:
Hier even op inhakend: ik vind het voortaan ver gaan als mensen in HK topics gaan rondspeuren om te kijken of ze iemand kunnen "pakken". Sorry, maar met dat soort bokkers kan ik alleen maar medelijden hebben. Blijkbaar is het echte leven niet interessant genoeg en gaan ze maar mensen virtueel op de vingers tikken. Dan heb ik nog liever te maken met een parkeerwacht.

Kijk, ik kan best bot uit de hoek komen, maar lage streken daar doe ik niet aan.

Er zijn er genoeg die daar nete vies van zijn. :) Wil je niet dat t gelezen wordt dan moet je het niet plaatsen.

In het echte leven bespreek ik ook de dingen van alledag, in een HK-topic moet dat ook gewoon kunnen vind ik. Ik heb er ook geen problemen mee dat het gelezen wordt maar ik verbaas me er gewoon over dat er echt mensen zijn die gewoon spijkers op laag water gaan zoeken en gaan temmen op posten die in een HK topic geplaatst zijn :D Ergens ook wel weer lollig

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:54

Breghje schreef:
Wat draai ik om dan? Als ik een pb zou krijgen van persoon A dat persoon B mij negatief bespreekt dan roest me dat echt volkomen aan mijn reet :D . En wie wat dan daarvan denkt vind ik ook niet echt spannend eerlijk gezegd. Ik zal best over de tong gaan her en der, trouwens van her weet ik het zeker :D , dus daar hoef ik al niet wakker van te liggen. En of die persoon dan vriendjes en dinnetjes erbij gaat halen omdat men het zelf niet afkan, ook al niet interessant.

Oh, maar pb's en msn gesprekken vind ik ook uiterst vermakelijk hoor. :D Zelfs gewèldig als je die dan weer te lezen krijgt. Maar openlijk leugens en aanvallen in topics zetten, welke dan ook..... dan tem ik. Ook als ik zie dat ze het over een ander dan mezelf hebben. Geen probleem mee.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:58

Ik vind dat een beetje zielig, maargoed wie ben ik?

:D

MamboBeach!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:00

MamboBeach schreef:
Ik vind dat een beetje zielig, maargoed wie ben ik?

:D

MamboBeach!

onze soep gaat echt opraken maar hier ben ik het mee eens, dat vind ik dan weer ver gaan. :) kom je het eens tegen dan kan ik het me voorstellen maar....