Yamcha schreef:Dat vind ik een groot compliment uit jouw mond![]()
Haha hoezo dat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majo schreef:Als mijn hond vast zou zitten en de ander los, en mijn hond werd echt aangevallen, zou ik hem loslaten. Dan heeft ie de riem nog wel om, maar heb ik hem niet meer vast. Vervolgens zou mijn eerste reactie zijn om als een gek tegen de beesten uit te vallen, en vervolgens als een dolle tegen de eigenaar van de ander hond te schreeuwen! En vervolgens zou ik de eigenaar uit blijven kafferen omdat ie zn hond niet onder controle zou hebben en mijn hond er de dupe van is.
_Veronique_ schreef:als je je hond niet onder controle hebt, laat 'm dan niet los!
Chiqa schreef:Zijn sommige hondeneigenaren dan echt zo stom of lijkt dat maar zo? Ik wil niet dat mijn hond overlast veroorzaakt, mag niet springen bedelen of welke vorm van aandacht eisen.
Lijkt wel of sommige mensen hondentaal niet begrijpen of sterker nog..Niet willen begrijpen hun hond doet namelijk nooit iets stouts.
PatriesCarm schreef:ik heb 3 honden waaronder een teef (amerikaanse bulldog)zij is de roedelleider en dat merk je met wandelen en in huis
ik heb haar altijd vast waarschuw mensen met loslopende honden al ver van te voren ik roep dan DE MIJNE ZIT VAST WANT ZE BIJT DOE DE JOUWE OOK EFFE VAST .. en dan nog niet dan roep ik het nog 2 keer en ja doen ze het dan niet is het eigen risco
de mijne kan absoluut niet met honden zo op straat en geef dat ver van te voren aan zodat mensen de kans krijgen hn hond vast te doen maar je hebt van die mensen die denken o de mijne doet niks dus kan gewooon los lopen
nou neem maar van mijn aan dat de hond da beter een goede rottrap van mij kan krijgen dan dat de hond tussen de kaken komt van mijn hond