Haha, de puppy's zijn nu steeds zo aan het spelen al. Er komen ook al echt blafjes uit! Echt zoooo schattig. 's avonds komen de puppy's bijna boven de tv uit! Haha, geweldig is dat!
Ik heb net een aantal foto's genomen, en ga die zo uploden.
Het gaat hier GEWELDIG! Vanochtend zijn er pupkopers geweest. Vanmiddag weer. Het maakt mams helemaal niets uit wie de puppy's aait of vast houdt. Wij zijn helemaal verliefd op de pupjes. Mijn moeder, ik en mijn broer hebben allemaal al een lievelingetje. Mijn vader maakt het niets uit. Hij vindt ze allemaal geweldig!
Mijn hond is ook een kruizing tussen Frieze Stabij. Die heet Bauke! ( mannetje )
Rody01
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-09 16:35
Zo, wat een stilte! Het gaat hier super! Kleintje groeit goed! En de rest ook trouwens. Ze zijn zo aan het spelen!! Elke dag mogen ze even een paar minutjes thuis los in de keuken/woonkamer rond lopen. Ze zijn zoo nieuwschierig!! En al ondeugend! Ik kan steeds steeds weer plasjes opruimen. Haha Ze klimmen al bijna uit de werpkist! Daarom gaan ze morgen naar de schuur. Ze krijgen daar een mooi groot hok, en kunnen wennen aan allerlei geluiden. Nu zijn ze lekker aan het spelen. Wat soms zelfs uitloopt tot vechten! Echt geweldig is dat Er komt de laatste tijd vaak visite. Iedereen wil ze bekijken. Ze hebben echt al een voorkeur op ons. Bij ons piepen ze helemaal niet. Maar bij vreemden! Oho, daarom mogen er zo veel mogelijk mensen komen. Ze moeten aan alles wennen! Foto's plaatsen kan helaas niet! Mobiel is stuk. Ik zal zo snel mogelijk een andere mogelijkheid zoeken! En dan komen de foto's jullie kant op!