Bellatrix schreef:Ja, stelletje mutsen.
Kon gisteren gelukkig het klitje bij Faye wegknippen en het kleine beetje wat er nog zat kon weg borstelen gelukkig. Ze heeft een hele andere vacht dan Farrah, die heeft nooit klitten.
Dit komt door de verdunning van haar vacht, zij is blauw dus zwart met verdunning.
Zelfde als bij paarden, een grullo is zwart met verdunning. Een palomino is vos met verdunning.
De verdunning maakt de vacht zachter bij katten. Mijn creme Noor heeft ook meer klitten dan de zwart cyper.
Vandaag ben ik met de hele bubs naar de DA geweest voor tandjes check. Ze vonden het geen leuk uitje en hebben de hele weg protest liederen gezongen.
Was een hele volksverhuizing met 5 katten en ik in mn upje. Ieder hun eigen mand want twee in 1 mand sjouw ik me een breuk.
Eerst de manden verzamelen, dan katten vangen, uiteraard wil er altijd wel iemand niet mee.
Alle manden naar de gang, dan in de auto.
Bij DA in etappes naar binnen, 1 voor 1 nakijken, wegen en terug in de mand. Alles weer naar de auto en naar huis.
Pffft, nu zijn ze beledigd en zit ik met mn voeten omhoog op de bank te wachten tot er een op schoot kruipt.

Dus ben op zoek naar een alternatief wat veilig is voor harde kauwers, hij heeft nogal wat kracht in zijn kaken